Kreikkalainen
kinkku? kasvis? Mikä? Kerro tai mä repeen
kinkku? kasvis? Mikä? Kerro tai mä repeen
hö...toivottavasti tuo puishuono- fiilis ymmärtäis jo väistyä...*halaaruttaan*No tätä fiilistä on nyt ollut muutaman päivän näin ilkeenä
Mutta sun fiiliksille hei
Mä haluaisin ostaa dreijan ja hommata savenvalamiseen tarkoitetun uunin. Olis hieno tehä taas pitkästä aikaa savesta jotain. Nuorempana tein jotain ja jotenkin rauhottavaa saven kanssa pelaaminen ja muotoilu ja maalailu...Ajattelin sorvin ostaa
Mä haluaisin ostaa dreijan ja hommata savenvalamiseen tarkoitetun uunin. Olis hieno tehä taas pitkästä aikaa savesta jotain. Nuorempana tein jotain ja jotenkin rauhottavaa saven kanssa pelaaminen ja muotoilu ja maalailu...
Savestakin vois valmistaa anustappeja
Joo! Savi on kyllä jotenkin kiitollinen materiaali. Taipuu käsissä miksi vaan haluat, tuntuu miellyttävältä ja aina voit aloittaa alusta jos mukamas tuli huono...Mä haluaisin ostaa dreijan ja hommata savenvalamiseen tarkoitetun uunin. Olis hieno tehä taas pitkästä aikaa savesta jotain. Nuorempana tein jotain ja jotenkin rauhottavaa saven kanssa pelaaminen ja muotoilu ja maalailu...
Mun tuotokset on lapsuudenkodissa kaiketi ja siskon luona on kanssa joku kippo Isäpuolelle tein aikanaan 2x tuhkakuppia ja ne on hänellä vieläki...oli muka olevinaan niin hieno idea teininä tehä sellaset Äitillä on joku saviruukku kukkaruukkuna vieläki minkä tein kanssa hälle lahjaks vuosia sitte.Joo! Savi on kyllä jotenkin kiitollinen materiaali. Taipuu käsissä miksi vaan haluat, tuntuu miellyttävältä ja aina voit aloittaa alusta jos mukamas tuli huono...
Muutaman kerran itekin sen kanssa puuhastellut ja pari kertaa tirpanankin kanssa - ne kerrat olivat tosin niin ... Tuotokset suunnitelmineen ovat todellakin tallella !
Lapsena tehtiin usein savinaamioita mummolan rannassa. Siellä oli muutama savisempi kohta pohjassa josta löyty aina tarpeet kasvonaamioille. Niitä sitten väsättiin serkkujen kanssa ja maattiin kasvot savessa laiturilla ottamassa aurinkoo. Voe niitä aekoja sentäsSavi on ihanan pehmeää ja sileää mutta voi miten se kuivattaa ihoa!
Mutta oikeasti. Mitä vanhemmaksi kasvaa, sitä enemmän kaikki käsillä tekeminen kiehtoo.
Ei hitto , s e n k ö takia väkeä oli Prismassa niin kovin? En mä moista aatellu ollenkaan...omat jussiostokset on vielä sujuvasti tekemättä kun en oo etes sitä oikeesti aatellutkaan...Mie kävin juhannusostoksia tekemässä, ruuhka ollu aamusta iltaan prismalla
Jooo,juhannuksen takia hirvee ruuhka. Kerkiää tuota vielä ostoksia tekemään kai,tuskin nyt ruoka ehtii loppuaEi hitto , s e n k ö takia väkeä oli Prismassa niin kovin? En mä moista aatellu ollenkaan...omat jussiostokset on vielä sujuvasti tekemättä kun en oo etes sitä oikeesti aatellutkaan...
Nää päivät vaan menee jotenkin vilahtamalla, ei tajuu...