The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt on mummo juhannuskuosissa. On punaset hiukset ja huolella väkerretyt kynnet ja värjätty kulmat ja ripset. Kemikaaleja ja lisäaineita niin ettei tartte palsamoida.

Ihan minimi että kehtaa mökille lähtee.
No siinä ja tässä...tuohon pakettiin kun vielä hoidat sen sisäisen palsamoinnin hyvällä ruualla ja juomalla ja seuralla niin...joo- o, vois olla kemikaali- ja lisäainetasot tapillaan(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
vierailija
vierailija
Meni tuo edellinen postaus omaan kommenttiin, vaikka oli tarkoitus laittaa sinne Pitsilään:D

Oi aikoja... Kuulemmma ennenmuinoin samaa kusinäytettä on kyselty jakoon--- ja miksiköhän? Ei minulta, mutta 10 vuotta vanhemmat ovat kertoneet:alien:
 
Nyt on mummo juhannuskuosissa. On punaset hiukset ja huolella väkerretyt kynnet ja värjätty kulmat ja ripset. Kemikaaleja ja lisäaineita niin ettei tartte palsamoida.

Ihan minimi että kehtaa mökille lähtee.
Mä oon kanssa hypistellyt väripakettia käsissäni mutta vielä en ole ostanut. Punertavan värin oon hylännyt kun en jaksa/halua sitä tyvikasvua ja sen takia sitä värjäillä ja muutenkin. Ajatellut että voisi olla sellanen lähellä omaa väriä oleva. Oon tainnut värjätä hiukset viimeksi joskus vuonna 2015, viime vuonna en tainnut väriä hiuksiin laittaa, ellen nyt ihan väärin muista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä