Sun kannattais varmaan kokeilla sitä...en ole maistanut, mutta suolettomilta olen kuullut, et jos on maltodekstriiniä, ei kannata maistaakaan. "Varokaa maltoa!" Oli viime vuosituhannella se. Mut nythän tyrkytetään sitä uutta suolta
Sun kannattais varmaan kokeilla sitä...en ole maistanut, mutta suolettomilta olen kuullut, et jos on maltodekstriiniä, ei kannata maistaakaan. "Varokaa maltoa!" Oli viime vuosituhannella se. Mut nythän tyrkytetään sitä uutta suolta
Harmi täällä satoi päivällä reippaastiVittu mikä sade. Täältä pitäs iso paketti kantaa kotiin. Mie oon sadetta pitämässä tuopin kanssa.
Kiitti, niin on.Jaksuja kaisille. Ja miehelle. Kurjaa.
Katso illalla elokuva, Kuudes aisti. Tämä on siitä. Mun maha ei tosiaan kestäisi ollenkaan noita aineksia. En siis kokeile. Mut tämä kohta menee nopeesti siinä elokuvassa, saattaa unohtua:Sun kannattais varmaan kokeilla sitä...
Kysy vaan. Olet kai se Rättipään tyttökaveri? En ole selvänäkijä, vaikka ihan selvästi siltä nyt helposti näyttääkinJahhah, ja mitäs siellä tapahtui, jos saan kysyä?
Nii-i lälläslää, eiks ois kivaa kun paistais aurinko? Täälläpä paistaakin!Vittu mikä sade. Täältä pitäs iso paketti kantaa kotiin. Mie oon sadetta pitämässä tuopin kanssa.
Kumminkin kokeilet, et vaan myönnä sitä ääneen.Katso illalla elokuva, Kuudes aisti. Tämä on siitä. Mun maha ei tosiaan kestäisi ollenkaan noita aineksia. En siis kokeile. Mut tämä kohta menee nopeesti siinä elokuvassa, saattaa unohtua:
Juu.. Nyt ei sada.Nii-i lälläslää, eiks ois kivaa kun paistais aurinko? Täälläpä paistaakin!
Tui tui söpöliini.
Sanopa tuo mulle, handsomliinille!Tui tui söpöliini.
Tui tui söpöliini.Sanopa tuo mulle, handsomliinille!
Tui tui söpöliini.
JauhelihaPitsa uunissa
Atria, mutta arvatkaa mikä.
Sanasta tyttöä....Tui tui söpöliini.
OkSanasta tyttöä....
Vai miten se meni?
Muistutan Sua vielä tuosta!
MeetvurstiPitsa uunissa
Atria, mutta arvatkaa mikä.