Softy
Sama ajatus.Huomenta, halaus.
Mokoma kissa mee herättämään mokoma kiusaaja
Tuttua tuo
Sama ajatus.Huomenta, halaus.
Mokoma kissa mee herättämään mokoma kiusaaja
Tuttua tuo
Hyvää juhannusta,pie itestäs huoltaPäivää kettinkiin.
Laukku pakattu, lähden tästä aamukahveille odottelemaan systerin soittoa. Laitan koneen kiinni nyt.
Joten puolestani kaikille oikein hyvää juhannusta.
Lepposaa Jussia AksullePäivää kettinkiin.
Laukku pakattu, lähden tästä aamukahveille odottelemaan systerin soittoa. Laitan koneen kiinni nyt.
Joten puolestani kaikille oikein hyvää juhannusta.
Joo,näköjäänSama ajatus.
Niinpä, ovat niin söpöjä ettei raaski välillä tekee mieli itselläkin herättää
Oon mä joskus tehnytki niin mutta nyt se on niin söpönä syheröpallona tuolla peitolla ettei raski häiritä pienen unta
Kuka ei tykkää? Etkö tiedä, että uutta keuhkonsiirrettä ei välttämättä saa - ei ainakaan kaikki eikä elokuvissakaan edes ensimmäistä?Tuossa muuten on keuhkosairaan hoito niillä menetelmillä mitä parhailla kirurgeilla on käytössä. Ootkos kuullut stentistä? Sellainen asennettiin edellisessä jaksossa, mutta jos et sitä katsonut, katso tämä.
Pikkusen erilainen yhteisö kun sun "läheiset" täällä, mut voithan soveltaa... Aikamoinen hierarkia kuitenkin
Joo, mä saatan herättää tuon päiväunilta aina sillon jos sillä on ollut levoton yö, että nukkuis paremmin taas seuraavana yönä..jostain syystä kissa ei tykkää siitä mutta mutta mun pitäis olla aina onneni kukkuloilla ja ekstaasissa kun Rinsessa päättää herättää mut kesken unienNiinpä, ovat niin söpöjä ettei raaski välillä tekee mieli itselläkin herättää
Joo, mä saatan herättää tuon päiväunilta aina sillon jos sillä on ollut levoton yö, että nukkuis paremmin taas seuraavana yönä..jostain syystä kissa ei tykkää siitä mutta mutta mun pitäis olla aina onneni kukkuloilla ja ekstaasissa kun Rinsessa päättää herättää mut kesken unien
Miks täällä aina lainataan jotain random viestiä ja liitetään siihen äskettäin luetun uutisen linkki?
joo, niistä käytetyistä maggaroista.... Kokkaatko niistäkin?Huomenta
joo, niistä käytetyistä maggaroista.... Kokkaatko niistäkin?
Katsotaan, minkälaiset laitteet eviralla on. Aikanaan selviää - tai sitten ei.Jätetäänpä se salaisuudeksi
Omaa kättäsi vai?En oo muistanut rakastella aikoihin
Älä kuule ala Rättikselle, sehän on ketjun ellei koko palstan kovin panomies. Saattaa jopa olla ainoa joka ylipäätään pystyy enää.Omaa kättäsi vai?
Älä kuule ala Rättikselle, sehän on ketjun ellei koko palstan kovin panomies. Saattaa jopa olla ainoa joka ylipäätään pystyy enää.