The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hoh... mina olen parikymppisesta odottanut harmaantuvani. Nayttaisin vakavasti otettavalta ja viisaalta...


















NOT!!


Silti harmaa olisi hieno.
Itse asiassa olen huomannut että harmaat hiukseni ovat ilmeisesti tehneet minusta vakavasti otettavan, ja miehet avaavat minulle ovia. :D

Vielä 10 vuotta sitten minulla oli hopearaitoja tummissa hiuksissa, nyt minulla on tummia raitoja hopeisissa hiuksissa. Enkä lähde värjäämään, sitten saisin värjäillä hautaan asti.
 
Ratkaiskaa mun ongelma:
Onko ateismi teismin vastakohta?
Yhtäkkiseltäänhän se on...mutta kun jos näin on , Hänen Pyhyytensä Dalai Lama on ateisti ja se taas tuntuu vaan hassulta ajatukselta, että hengellinen johtaja on ateisti !
Kaikkea sitä tulee miettineeksi, mutta mä oon miettiny tätä jo paripäivää hyvin ahkerasti ja jollain tasolla siitä saakka, kun olin Dalai Lamaa kuuntelemassa ja joku kysyi häneltä, että voiko ihminen harjoittaa buddhalaisuutta, jos uskoo Jumalaan.
Buddhalaisuushan ei ole teistinen filosofia (minusta se on filosofia, ei uskonto, vaikka kai suomessa virallisesti uskonnoksi määritellään), siitä puuttuu käsitteet jumala ja synti, mutta silti tuntuu ihan päättömältä sanoa, että Dalai Lama olisi ateisti

Vai pitääks perustaa joku foliohattuisten ketju erikseen ruotimaan tämmöisiä elintarkeitä kysymyksiä :D!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä