The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minä haluisin lähtee huomenna leffaan mutta ei täällä mee mitään mitä haluisin nähdä ja yksin leffassa on aika kurjaa,muutaman kerran käynyt ja tuntunut ihan ulkopuoliselta kun kaikki muut tulee pareittain: /

Käyttekö te yksin leffassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri metikselle;27703403:
Pakko kysyä tuosta sun nimimerkistä? miten siihen päädyit? ..tai siis tiiäkö mitä metis tarkoittaa? :) ja ihan hyvällä siis kysyn,mutta oon myös utelias kuulemaan,että ihanko tarkoituksella..?
Puhutko sinä nyt kreikan mytologian jumalasta?
 
Minä haluisin lähtee huomenna leffaan mutta ei täällä mee mitään mitä haluisin nähdä ja yksin leffassa on aika kurjaa,muutaman kerran käynyt ja tuntunut ihan ulkopuoliselta kun kaikki muut tulee pareittain: /

Käyttekö te yksin leffassa?
Mä voin tulla sun kanssa :)
Mä en oo koskaan ollu yksin. Enkä kyl oo pitkään aikaan käyny muutenkaan, ku ei kukaan oikee lähe :/
 
Elä vello itsesäälissä hassu.

Elämästä pitää oppia nauttimaan myös itsekseen, ei se toisen kautta eläminen auta parisuhteessakaan.
En minä vello missään ja kyl mä nyt yksin voin mennä mutta ei se nyt aina kovin kivaa ole,huomaa viimestää kun istuu siellä pimeessä. mutta jos joku leffa jonka haluu nähdä niin tietysti menen vaikka sitten yksin.

Enkä minä elä toisten kautta:) alkuun ehkä elin sillon ku ero tuli mutta en enää aikoihin,olen todellakin nauttinut omasta elämästä vaikka se ihan erilaista nykysin onkin.
 
En minä vello missään ja kyl mä nyt yksin voin mennä mutta ei se nyt aina kovin kivaa ole,huomaa viimestää kun istuu siellä pimeessä. mutta jos joku leffa jonka haluu nähdä niin tietysti menen vaikka sitten yksin.

Enkä minä elä toisten kautta:) alkuun ehkä elin sillon ku ero tuli mutta en enää aikoihin,olen todellakin nauttinut omasta elämästä vaikka se ihan erilaista nykysin onkin.
No elä sitten hassu tuo esiin sitä niinkuin sinun hyvä olo olisi kiinni vain suhteesta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri metikselle;27703403:
Pakko kysyä tuosta sun nimimerkistä? miten siihen päädyit? ..tai siis tiiäkö mitä metis tarkoittaa? :) ja ihan hyvällä siis kysyn,mutta oon myös utelias kuulemaan,että ihanko tarkoituksella..?
Tiedän että se on kuu jupiterissa, okeanidi, titaani ja viisauden jumalatar kreikkalaisessa mytologiassa, sen lisäksi métis on amerikkalainen alkuperäiskansa. (viimeisestä ruutis joskus valais mua:) )

Nimen tosin valkkasin tuon keskimmäisen perusteella :saint:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä