Softy
JaahaNyt vasta mennään nullumaan
JaahaNyt vasta mennään nullumaan
Noh? Jokin huonosti?Perkele päivää
Noh? Jokin huonosti?
Ok. Puspus.Ei, pus
Ok. Puspus.
Mä syön eilistä kebabia. Kohta keitän kahvia.Ny tuli aamukaffe
Ainakin jotkut teistä.Sori vaan mutta olemme kaukana teineistä.
Tarkoitin minua ja elenaa.Ainakin jotkut teistä.
Näistä terveysjutuista voisi olla oma ketju. Tämä on NIIN sekasortoinen hölynpölyketju, että nämä menee hukkaan täällä.Neonikotinoideilla on tapettu jo monta mesipistiäissukuolvea. Nyt aletaan lisäämään toukkajauhoa ihmisen ruokaan, kun muu katoaa myrkkyjen takia, esim kaakao, banaanit ja kahvi ainakin lähivuosina.
Kaikkeen ei tarvitse tottua eikä kaikki kelpaa ihmisruoaksi.
Shhhhhhh hyvä nainen shhhhh elä kaikkee kerro Me ollaan 4evä young ja silleenTarkoitin minua ja elenaa.
Mä heräsin 2 tuntia sitten kebabit matkalla takaisin suuhun...yllättäen muistin minkätakia mun ei niitä pitäs alunperinkään lainkaan syyäMä syön eilistä kebabia. Kohta keitän kahvia.
AutsShhhhhhh hyvä nainen shhhhh elä kaikkee kerro Me ollaan 4evä young ja silleen
Mä heräsin 2 tuntia sitten kebabit matkalla takaisin suuhun...yllättäen muistin minkätakia mun ei niitä pitäs alunperinkään lainkaan syyä
Niinpä mutta hörhö linkittäjä ei tajua sitä.Näistä terveysjutuista voisi olla oma ketju. Tämä on NIIN sekasortoinen hölynpölyketju, että nämä menee hukkaan täällä.
...
ahaShhhhhhh hyvä nainen shhhhh elä kaikkee kerro Me ollaan 4evä young ja silleen
Mä heräsin 2 tuntia sitten kebabin soossit matkalla takaisin suuhun...yllättäen muistin minkätakia mun ei niitä pitäs alunperinkään lainkaan syyä
Onneks sä ymmärrät miks ne valkoset mällit on niin vaarallisia
Onneks sä ymmärrät miks ne valkoset mällit on niin vaarallisia
are u my soul brah?
Jaa...? No tapansa kullakin syödä ne kebabiltaan...itte jätän suosiolla poisJuu, ne voi roiskii mun silmillekki
Juu, ne voi roiskii silmillekki
Mä nään jo mun viestissäkin pervoa.
Kokeileppa miltä tuntuu jos sitä menee silmään.
No tuo silmä tänne
Sä sitten aattelit oikein yllyttää sitä?
En tuo. Vedä omiin silmiin.No tuo silmä tänne
JooSä sitten aattelit oikein yllyttää sitä?
Hoitajat tulee kohta Majurin huoneeseen ja mies on ihan majoneeseissa
EnEn tuo. Vedä omiin silmiin.