Eilen hyräilin tätä enkä millään muistanut biisin nimeä enkä sitä kuka sen lauloi, joten kiitos!
Terencen laulamana tunnen paremmin saman, mutta laitan toisen biisin:Eilen hyräilin tätä enkä millään muistanut biisin nimeä enkä sitä kuka sen lauloi, joten kiitos!
uijui mä tykkään Terencen äänestä mutta en muistanutkaan että hältäkin löytyi versio Jacksonien biisusta.Terencen laulamana tunnen paremmin saman, mutta laitan toisen biisin:
Lainaan toisen siitä tähän:----on tiedetty, että karrageeni aiheuttaa tulehdusta! Luepa tämä teksti.
Vuodesta 1975 saakka!----> Tekstissä mainitaan kahteen kertaan sana carrageenan
Neonikotinoideilla on tapettu jo monta mesipistiäissukuolvea. Nyt aletaan lisäämään toukkajauhoa ihmisen ruokaan, kun muu katoaa myrkkyjen takia, esim kaakao, banaanit ja kahvi ainakin lähivuosina.
s a i r a a l a s s a ??????Simaa ja nakkeja
Luovuttaja..
Hyvät yöt valvomaan jääville...huomenna on pitkä automatka eessäpäin joten pai pai!
Jep jep No tuun mä ''kiusaamaan'' tänne sitten kun ja jos luurilla vaan pääsee...^^Luovuttaja..
Sori vaan mutta olemme kaukana teineistä.Jonkun sekin pitää tehdä kun teinit käy hillumaan.
Pidän siitä mutta voin olla ilman sitä. Mä saan orkut ilman sitäkin.Mitä Softy tykkää alempien huulien suukottelusta?
Kysypä keittiöltä, onko heillä käytössä levätuotteita? Kauan sitten i löysin omasta roskapussista pakkauksen,josta näkyi, mitä oli eväänä ollut. Helppo löytää syyllinen poskiontelotulehdukseen, kun ei ollut mitään muuta ollut silloin lautasella
Amerikassa kanaan on ruiskutettu karrageenia ennenpakkkaamista. Paljonkohan tuossa ruiskutuksessa saadaan lisää painoa kanalle ja paljonko siinä lihassa on sitten enää proteiinia?
Kysyin ohutpossufiletehtaalta vastaavaa ja sain tosi hyvää palvelua, vastauksenkin seuraavana päivänä:
"Pirkka-porsaan ohuet ulkofilepihvit sisältävät 0,4 % karrageenia (E407). Karrageeni on rakenteeltaan monimutkainen polysakkaridiseos. Karrageenia valmistetaan useista Rhodophyceae -ryhmän punalevälajeista. Karrageenia käytetään hyytelöimis-, stabilointi- ja sakeuttamisaineena. Karrageenia voi käyttää lähes kaikkiin niihin elintarvikkeisiin, joihin lisäaineita saa lisätä."
Valmistaja HK Ruokatalo, Tampere, Valmistuttaja Ruokakesko.
Makkarassakin on siis usein enemmän lihaa, kuin ulkofileepihvissä
'Neonikotinoideilla on tapettu jo monta mesipistiäissukuolvea. Nyt aletaan lisäämään toukkajauhoa ihmisen ruokaan, kun muu katoaa myrkkyjen takia, esim kaakao, banaanit ja kahvi ainakin lähivuosina.
Kaikkeen ei tarvitse tottua eikä kaikki kelpaa ihmisruoaksi.
Nyt vasta mennään nullumaanHuomenta, vieläkö sitä nukutaan?
s a i r a a l a s s a ??????
(syöpäsolut ja pöpöt elävät sokerista)
Pannaanpa mieleen.Pidän siitä mutta voin olla ilman sitä. Mä saan orkut ilman sitäkin.
Ex ei tykännyt nuolla. Mua ei haitannut.