Onhan myynnissä patterimaalia, kai ne saa sävyttää mieleisekseen.Yhdessä asunnossa maalari kieltäytyi maalaamasta makuuhuoneen ikkunaseinää tapetista otetulle sävylle. Ei ollut edes mikään räikeä väri. Päädyimme kuitenkin sovussa kompromissiin, seinä maalattiin sävyllä ja patteri oli valkoinen.
Miksi sähkötaulun kansi täytyy aina olla harmaa?
Mikä mafia nämä värit määrää
Ehditkin ekana mainita tuosta matterimaalista. Värisävyjen vaihto onnustuu kyllä mieleisekseen mutta niistä pattereista nyt on tehty semmoset tasasen tylsät sen suunnittelukukkasinsinöörin toimesta...yleisesti huomaamaton värihän on just joku hailakka beige tai maalarinvalkoinen tai jotain...Onhan myynnissä patterimaalia, kai ne saa sävyttää mieleisekseen.
Paskat yleisestä käytännöstä, teet kodistasi semmosen kuin itse tykkäät
Miten sen kanssa onnistuu?Echon munkit
Jäin tuota imuri hommaa miettimään, niin tuli yks juttu mieleen, en tiiä uskallanko kertoa ku leimaannun kuitenkin perverssiksi, noh, ihan sama, keksin sitten vaikka uuden nimimerkin, mutta joo, asiaan, olen harrastanut seksiä lampunvarjostimen kanssa useammankin kerran ku yhdesti ja nautin siitä
...öööhm......no nyt mä oon ainakin tod hereillä...enkä nyt tiiä onko se niin hyvä juttu...meni muuten tälle päivälle ainakin toi imurinkäsittelyinto pakkasen puolelle...ja yritän olla huomaamatta tuota yhtä jalkalamppua ollenkaanEchon munkit
Jäin tuota imuri hommaa miettimään, niin tuli yks juttu mieleen, en tiiä uskallanko kertoa ku leimaannun kuitenkin perverssiksi, noh, ihan sama, keksin sitten vaikka uuden nimimerkin, mutta joo, asiaan, olen harrastanut seksiä lampunvarjostimen kanssa useammankin kerran ku yhdesti ja nautin siitä
Eeeeiiihhh!! Ei ole nyt tarkentavien lisäkysymysten aika...Miten sen kanssa onnistuu?
Miten sen kanssa onnistuu?
Tuonne menossa?Kohta pitää lähteä. Käväsen tampereella.
panek..paheksun moisia pannoja...eihän se jestä kauaa...? Ja miks semmonen on yleensä? Silmiähän on vaan operoitu...tosin onhan se tiettysemmosta kokonaisvaltaista puuhastelua ja olotilaa...mutta onneksi saatte muutoin olla tosi lähekkäin toistenne kanssa, iho vasten ihoa...Hmp lusikka-asentossa alasti nukkuminen, ihana peppuja seksipanna on huono yhdistelmä
Olis kiva mutta en ole menossa sinne.
Privana voi.Eeeeiiihhh!! Ei ole nyt tarkentavien lisäkysymysten aika...
OkHelposti, ei se pistänyt vastaan
Tässä on nyt semmoinen juttu, että en voi kertoa yksityiskohtia ku se varjostin ei ollut minun
*ufopääkkönen*Helposti, ei se pistänyt vastaan
Tässä on nyt semmoinen juttu, että en voi kertoa yksityiskohtia ku se varjostin ei ollut minun
*ufopääkkönen*
!!!!
No nyt...missähän kummassa toi jalkalamppukin on sitten pyörinyt ennenkuin eksyyntyi mun käpälissä meille...tai huspois moiset mietinnät...tässä rupee epäilemään vaikkajamitä...
Eeeiiihhh..nyt kuules...nyt tuli niin monesta reiästä tmi:tä jotta*ufopääkkönen*....mihin mie silmät panen?!Silloin vähä puntaroin, että mitenhän tämä, että pitäskö kortsua käyttää vai ei, mutta sitten päödyin, että parempi se on paljaalla ku kortongin haju on aika voimakas ja olisi tympeää, jos varjostimen omistaja tulee kysymään miksi lamppu haisee kortsulle.
Kuinka? Siis tarkoitin että...kuinka??Echon munkit
Mikä on seksipanna?Hmp lusikka-asentossa alasti nukkuminen, ihana peppuja seksipanna on huono yhdistelmä
Sun jutut on niin levottomat että eiks nyt olis päiväunien aika?panek..paheksun moisia pannoja...eihän se jestä kauaa...? Ja miks semmonen on yleensä? Silmiähän on vaan operoitu...tosin onhan se tiettysemmosta kokonaisvaltaista puuhastelua ja olotilaa...mutta onneksi saatte muutoin olla tosi lähekkäin toistenne kanssa, iho vasten ihoa...
Onko muuten i h a n kaikki kielettynä? Semmoset...makustelemisetkin...
Miulla taitaa muuten nyt olla pää liiankin auki...
Kuinka? Siis tarkoitin että...kuinka??
Tai no joo, emmä tiiä onko tuo niin tarpeellinen tieto ees
Se on ollut Rättiksen seksileluna kummiskii*ufopääkkönen*
!!!!
No nyt...missähän kummassa toi jalkalamppukin on sitten pyörinyt ennenkuin eksyyntyi mun käpälissä meille...tai huspois moiset mietinnät...tässä rupee epäilemään vaikkajamitä...
Dude too much information...way too much informationKyllä se sopivaan rakoon helposti onnistuu, todella voimakkaat siemensyöksyt siitä sai.
Mietin samaa.Mikä on seksipanna?
Mulla on niin paljon opittavaa vielä