The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Silloin vähä puntaroin, että mitenhän tämä, että pitäskö kortsua käyttää vai ei, mutta sitten päödyin, että parempi se on paljaalla ku kortongin haju on aika voimakas ja olisi tympeää, jos varjostimen omistaja tulee kysymään miksi lamppu haisee kortsulle.
Oisit ostanut niitä makukumeja niin ihmettelis korkeintaan että miks se tuoksuu mansikalle.

Ei hitto nyt meen sinne suihkuun että pääsen lähtemään...mutta kaikkee sitä lukeekin....:unsure:
 
Oisit ostanut niitä makukumeja niin ihmettelis korkeintaan että miks se tuoksuu mansikalle.

Ei hitto nyt meen sinne suihkuun että pääsen lähtemään...mutta kaikkee sitä lukeekin....:unsure:
Ja kellä ne levottomat jutut on, niin häh vaan kyselen:confused:?! Menee vaan suihkuun ja ottaa sen kylmän veden kanssa...lämpimällä kutenni lotrailet mansikanmauissasi:rolleyes: ja saat valtaisan vesivajennuksen aikaiseksi!*tuhisee*...yhtään taas aatella mitn ja toisia vaan syytellään kun t o i n e n eli minä :)tässä vaan osallistuu keskusteluun hyvää hyvyyttään....
 
(n) panek..paheksun moisia pannoja...eihän se jestä kauaa...? Ja miks semmonen on yleensä? Silmiähän on vaan operoitu...tosin onhan se tiettysemmosta kokonaisvaltaista puuhastelua ja olotilaa:oops:...mutta onneksi saatte muutoin olla tosi lähekkäin toistenne kanssa, iho vasten ihoa:love:...
Onko muuten i h a n kaikki kielettynä? Semmoset...makustelemisetkin:oops:...

Miulla taitaa muuten nyt olla pää liiankin auki:notworthy:...
Ton isännän ku pitäis ottaa pari viikkoo iisisti ton leikkauksen takia, ei saa käydä saunas,ei urheilla,ei uida eikä kantaa mitään raskasta.Ei suoranaisesti käsketty olla harrastamatta seksiä,mutta ei ehkä tee hyvää ekana päivänä / leikkauksena. Eihä tuo malttana pittää sormia irti :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Softy
Viikon päästä mulla kiireet hellittää, niin sitten kokkaan sen :p
Tuosta maximum-sanasta mulle tuli eräs saksalainen luontosarja mieleen, kulkeekohan se nimellä kinky vintage fun vai maximum perversum, se ei oo sellaista hirveen romanttista menoa sitten, ihan vain varoitukseksi, jos kiinnostuksesi heräsi.

Rättis!!!!
Nyt jotain muuta!! Missä se megamaximumsuperjumbohampurilainenkin viipyy, häh?:cautious:
 
Ton isännän ku pitäis ottaa pari viikkoo iisisti ton leikkauksen takia, ei saa käydä saunas,ei urheilla,ei uida eikä kantaa mitään raskasta.Ei suoranaisesti käsketty olla harrastamatta seksiä,mutta ei ehkä tee hyvää ekana päivänä / leikkauksena. Eihä tuo malttana pittää sormia irti :unsure:
Pari viikkoa???!!!!!*haukkoo henkeä*
Niinno...onhan sitä tietty nätisti oltava kun lääkäri määrää ja onhan niitä tilanteita että joutuu olemaan:notworthy:....

Onneksi on sormet ja....mie otan muuten ihakohta keittiön haltuun :). Lähden taikinoita vaivaamaan :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Viikon päästä mulla kiireet hellittää, niin sitten kokkaan sen :p
Tuosta maximum-sanasta mulle tuli eräs saksalainen luontosarja mieleen, kulkeekohan se nimellä kinky vintage fun vai maximum perversum, se ei oo sellaista hirveen romanttista menoa sitten, ihan vain varoitukseksi, jos kiinnostuksesi heräsi.
:cautious:
*viskoo yhden tosi ison torkkupeiton Rättiksen päälle ja ryntää vimmoissaan etsimään sitä kirottua alati jemmassa olevaa jeesusteippiä*
 
Pari viikkoa???!!!!!*haukkoo henkeä*
Niinno...onhan sitä tietty nätisti oltava kun lääkäri määrää ja onhan niitä tilanteita että joutuu olemaan:notworthy:....

Onneksi on sormet ja....mie otan muuten ihakohta keittiön haltuun :). Lähden taikinoita vaivaamaan :)...
Eiköhän tossa seksin kohalla voi käyttää omaa harkintaa,onko liian raskasta vai ei :D
Nätti alaston peppu kun houkuttaa / houkutteli liikaa. Onneksi ei mitän pahempaa,ku pientä silmäkipua tuli yöllä :rolleyes:
 
Hei muuten, mä olin eilen säpäkkänä ja pirtsakkana kauppareissullani:)*vieläkin tohkeissaan*... Hoksasin käydä tommosessa äijäliikkeessä ja pääsinkin pullistelemaan:rolleyes:...nyt mulla on hommattuna 200litraa ihunaa puutarhamultaa(y)!!!*hihkuu*

Eli pihahommat melkein valmiina :)...oon suunnitellut, oon hankkinu vermeet ja matskut, nyt kun vielä kohtais tuo käytännön toteutus eli apunanraivotouhuaminen uloskin niin....aijaijaijai:)!!!

Ai ni!! Olin syntinen eilen:notworthy:...kaupassa ajatus harhaili pahasti:barefoot:...ja nyt tuolla jääkaapissa on lepääntymässä muutama siideri..eikäku lonkero!!..mitähän mä sinne hommasinkaan:unsure:??..muttajoo, taija uskaltaa niihin nyt vilastakaan:oops:...viisautta pysytellä teessä vaan:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä