vierailija
Olisihan se pirttihirmu ihan oiva peli. Lämmittäisi muutakin kuin keittoa.Tuon tosiaan voi tehdä itsekin. Mut ei kai siihen pirttihirmua tarvita. Osaan toki itsekin. Ei vaan kiinnosta.
Olisihan se pirttihirmu ihan oiva peli. Lämmittäisi muutakin kuin keittoa.Tuon tosiaan voi tehdä itsekin. Mut ei kai siihen pirttihirmua tarvita. Osaan toki itsekin. Ei vaan kiinnosta.
Ollut nuttura liian tiukalla?Ite oot
Mä oon ihaväsy*avas suortuvia karkailevan nutturansa ja oireilee hellää päänahkaa*...ja vissiin pitäs syödäkin mutku...
Nöyp vaan kun mun hiukset on paksut, runsaat ja painavat...Ollut nuttura liian tiukalla?
Onks tää joku sun ikioma versio aidosta versiosta?
Kohta aurinkokin alkaa taas kajastaa, Tällainen kaari meillä nyt. Ja vitivalkoiset hanget loistaa yhäNiin onkin...ja miljoonittain tähtiä
Onko vielä niin paljon lunta että pääsee hankiaisia pitkin ?Kohta aurinkokin alkaa taas kajastaa, Tällainen kaari meillä nyt. Ja vitivalkoiset hanget loistaa yhä
niinpä kai. Ei vaan taida onnistua.Olisihan se pirttihirmu ihan oiva peli. Lämmittäisi muutakin kuin keittoa.
niinpä kai. Ei vaan taida onnistua.
Mä pistin pyykit koneeseen ja litkin kahviaHuomenta rauhallinen aamu menossa. Kaupassa pitäisi käydä.
SamoinMä pistin pyykit koneeseen ja litkin kahvia
Tänään tapettiostoksille
Paheksuminen on ihanaaTurhuutta, paheksun
Oli muuta tekemistä.Kuka vielä nukkkuu hä? Paheksun