En ois tuosta noin varma. Siivoaja kyl alkaa käymään täällä heinäkuusta lähtien. Voi sit itse käyttää vähäisen vapaa-ajan hyödyllisesti.Sie tarttet naisen hoitamaan taloutta.
En ois tuosta noin varma. Siivoaja kyl alkaa käymään täällä heinäkuusta lähtien. Voi sit itse käyttää vähäisen vapaa-ajan hyödyllisesti.Sie tarttet naisen hoitamaan taloutta.
Tärpättiä ei ole mut lyön jarrucleaneria koneeseenTyövaatteet kun pesee tärpätillä niin ei tuu sitä polttoöljyn hajua, eikä tarvi huuhteluaineita
No emmä korkkareita kuolaa....ostin just sellaset mustat mokkaset missä on kyllä korkoo ja näköö mutta emmä niitäkään kuolannut oo....vielä ainakaanKorkkareita kuolaamaan? Minä menen myös saa vaimo uudet.
Lyödääs poikki tää sateenkaari
Sillälailla...No emmä korkkareita kuolaa....ostin just sellaset mustat mokkaset missä on kyllä korkoo ja näköö mutta emmä niitäkään kuolannut oo....vielä ainakaan...sitä kun ei tiiä miten hyvin niiden kanssa vessassa viihdyn...
Eikai se siun vaatteita kuitenkaa pese?En ois tuosta noin varma. Siivoaja kyl alkaa käymään täällä heinäkuusta lähtien. Voi sit itse käyttää vähäisen vapaa-ajan hyödyllisesti.
Kauniita unia teille kummallekin *pus*Hyvää yötä ja tuhmia unia
Kiitti muruKauniita unia teille kummallekin *pus*
Tuon tosiaan voi tehdä itsekin. Mut ei kai siihen pirttihirmua tarvita. Osaan toki itsekin. Ei vaan kiinnosta.Eikai se siun vaatteita kuitenkaa pese?
Ite ootKiitti muru
Örfgh...Itse juuri kaivoin kaapista tänään viimekesän nokian kumpparit ja unohduin toviksi jos toiseksi = tunniksi imppailemaan sitä ihanaa jalkahien sulotuoksua mikä sinne sisälle oli jäänyt...
Ja tuo sopii niin hyvin ulkona nälyvään tunnelman, kun siellä taivaalla on sellainen rengasmainen ohut kuunsirppi, etsi tuolta suunnalta
*viskasen villasukalla*Örfgh...
Niin onkin...ja miljoonittain tähtiäJa tuo sopii niin hyvin ulkona nälyvään tunnelman, kun siellä taivaalla on sellainen rengasmainen ohut kuunsirppi, etsi tuolta suunnalta