• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yhdessä asunnossa maalari kieltäytyi maalaamasta makuuhuoneen ikkunaseinää tapetista otetulle sävylle. Ei ollut edes mikään räikeä väri. Päädyimme kuitenkin sovussa kompromissiin, seinä maalattiin sävyllä ja patteri oli valkoinen.
Miksi sähkötaulun kansi täytyy aina olla harmaa?
Mikä mafia nämä värit määrää o_O
Onhan myynnissä patterimaalia, kai ne saa sävyttää mieleisekseen.

Paskat yleisestä käytännöstä, teet kodistasi semmosen kuin itse tykkäät
 
Huomenia:)...en oo kyllä vielä hereillä niin ollenkaan mutta koko päivä on aikaa(y)

Mä näin niiiiiin hyvää unta että kun jotain havahtumista tein tähän päivään niin tuo yks ihana aamuhöpöttäjä oli vissiin ehtiny höpistä mulle monen minuutin verran tärkeitä juttujaan eikä mun päässä tapahtunut mitään:notworthy:....tosin ipana huomas sen itekin ja sanoi, sen mä jo kuulinkin:D, että ottaa mun kans juttelut kohta uusiksi "...sitten kun oot pääs saanu auki!"..:confused::unsure::oops::barefoot::D

Tilanne tuvassa tässä vaiheessa aamua on se että yks jo lähti fillaroimaan kylille eli on useamman tunnin liikenteessä. Ja mun pää on jo hiukan auki:barefoot:....

Aamupalaa niin helpottaa:)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Echon munkit :p
Jäin tuota imuri hommaa miettimään, niin tuli yks juttu mieleen, en tiiä uskallanko kertoa ku leimaannun kuitenkin perverssiksi, noh, ihan sama, keksin sitten vaikka uuden nimimerkin, mutta joo, asiaan, olen harrastanut seksiä lampunvarjostimen kanssa useammankin kerran ku yhdesti ja nautin siitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Onhan myynnissä patterimaalia, kai ne saa sävyttää mieleisekseen.

Paskat yleisestä käytännöstä, teet kodistasi semmosen kuin itse tykkäät
Ehditkin ekana mainita tuosta matterimaalista. Värisävyjen vaihto onnustuu kyllä mieleisekseen mutta niistä pattereista nyt on tehty semmoset tasasen tylsät sen suunnittelukukkasinsinöörin toimesta...yleisesti huomaamaton värihän on just joku hailakka beige tai maalarinvalkoinen tai jotain...

Ei muuta kuin telalla käsittelyn alle(y)!
 
Echon munkit :p
Jäin tuota imuri hommaa miettimään, niin tuli yks juttu mieleen, en tiiä uskallanko kertoa ku leimaannun kuitenkin perverssiksi, noh, ihan sama, keksin sitten vaikka uuden nimimerkin, mutta joo, asiaan, olen harrastanut seksiä lampunvarjostimen kanssa useammankin kerran ku yhdesti ja nautin siitä :)
...öööhm...:confused:...no nyt mä oon ainakin tod hereillä...enkä nyt tiiä onko se niin hyvä juttu:unsure:...meni muuten tälle päivälle ainakin toi imurinkäsittelyinto pakkasen puolelle...ja yritän olla huomaamatta tuota yhtä jalkalamppua ollenkaan:barefoot:
 
Hmp lusikka-asentossa alasti nukkuminen, ihana peppuja seksipanna on huono yhdistelmä :unsure::cautious:
(n) panek..paheksun moisia pannoja...eihän se jestä kauaa...? Ja miks semmonen on yleensä? Silmiähän on vaan operoitu...tosin onhan se tiettysemmosta kokonaisvaltaista puuhastelua ja olotilaa:oops:...mutta onneksi saatte muutoin olla tosi lähekkäin toistenne kanssa, iho vasten ihoa:love:...
Onko muuten i h a n kaikki kielettynä? Semmoset...makustelemisetkin:oops:...

Miulla taitaa muuten nyt olla pää liiankin auki:notworthy:...
 
Silloin vähä puntaroin, että mitenhän tämä, että pitäskö kortsua käyttää vai ei, mutta sitten päödyin, että parempi se on paljaalla ku kortongin haju on aika voimakas ja olisi tympeää, jos varjostimen omistaja tulee kysymään miksi lamppu haisee kortsulle.

*ufopääkkönen*
!!!!

No nyt...missähän kummassa toi jalkalamppukin on sitten pyörinyt ennenkuin eksyyntyi mun käpälissä meille...tai huspois moiset mietinnät...tässä rupee epäilemään vaikkajamitä:unsure:...
 
Silloin vähä puntaroin, että mitenhän tämä, että pitäskö kortsua käyttää vai ei, mutta sitten päödyin, että parempi se on paljaalla ku kortongin haju on aika voimakas ja olisi tympeää, jos varjostimen omistaja tulee kysymään miksi lamppu haisee kortsulle.
Eeeiiihhh..nyt kuules...nyt tuli niin monesta reiästä tmi:tä jotta*ufopääkkönen*:confused::eek::notworthy:....mihin mie silmät panen:X3:?!
 
Echon munkit :p
Jäin tuota imuri hommaa miettimään, niin tuli yks juttu mieleen, en tiiä uskallanko kertoa ku leimaannun kuitenkin perverssiksi, noh, ihan sama, keksin sitten vaikka uuden nimimerkin, mutta joo, asiaan, olen harrastanut seksiä lampunvarjostimen kanssa useammankin kerran ku yhdesti ja nautin siitä :)
Kuinka? Siis tarkoitin että...kuinka??o_O
Tai no joo, emmä tiiä onko tuo niin tarpeellinen tieto ees(n):oops:
 
(n) panek..paheksun moisia pannoja...eihän se jestä kauaa...? Ja miks semmonen on yleensä? Silmiähän on vaan operoitu...tosin onhan se tiettysemmosta kokonaisvaltaista puuhastelua ja olotilaa:oops:...mutta onneksi saatte muutoin olla tosi lähekkäin toistenne kanssa, iho vasten ihoa:love:...
Onko muuten i h a n kaikki kielettynä? Semmoset...makustelemisetkin:oops:...

Miulla taitaa muuten nyt olla pää liiankin auki:notworthy:...
Sun jutut on niin levottomat että eiks nyt olis päiväunien aika? :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä