Mä meinasin laittaa ton aksulle mutku unohin...sää sitten pöllit mun hienon loisto ajatuksen..miltä nyt niinku omasta mielestä tuntuu nii?
Mä meinasin laittaa ton aksulle mutku unohin...sää sitten pöllit mun hienon loisto ajatuksen..miltä nyt niinku omasta mielestä tuntuu nii?
Mukavaa iltaaAjattelin lähteä hunningolle.
Palaan palstalle jos selviän reissusta hengissä.
Matti Nykäsen sanoin mahdollisuudet on fifty-sixty mutta hypätään ny ensin.
No mitäs läksit unohtamaan, nih kerta...koeta nyt vaan sopeutua siellä sen oman pääkköses kans olemaan*pörröttää ja taputtaa*..mie yritän tän omani kanssa..Mä meinasin laittaa ton aksulle mutku unohin...sää sitten pöllit mun hienon loisto ajatuksen..miltä nyt niinku omasta mielestä tuntuu nii?
Mä sihautan joskus myöhemmin. Ensin käyn paikallisessa.Siideri avattu
Ei sun tartte multa antennia pyytää...ollaan vaan kameleita kumpikin ja männään yhessä sinne nurkkaanNo mitäs läksit unohtamaan, nih kerta...koeta nyt vaan sopeutua siellä sen oman pääkköses kans olemaan*pörröttää ja taputtaa*..mie yritän tän omani kanssa..
Antenniantenni...mänen nurkkaan..
Hauksaa iltaaAjattelin lähteä hunningolle.
Palaan palstalle jos selviän reissusta hengissä.
Matti Nykäsen sanoin mahdollisuudet on fifty-sixty mutta hypätään ny ensin.
Eikäkun en mä nyt tässä minnekään nurkkaan jouva kun täällä on tilannetta ja tuskaa...enkä kamelinakaan oo vaikka melkein voisin mutta nää kyttyrät on vika puolella ja väärässä järjestyksessä silloin, onneks ei ookaan... Mutta ollaanko ihunoina*räpsytiräpsyti*?Ei sun tartte multa antennia pyytää...ollaan vaan kameleita kumpikin ja männään yhessä sinne nurkkaan
Ollaan ihunoina ja tukat pörrössä *räpsyti rypsyti*Eikäkun en mä nyt tässä minnekään nurkkaan jouva kun täällä on tilannetta ja tuskaa...enkä kamelinakaan oo vaikka melkein voisin mutta nää kyttyrät on vika puolella ja väärässä järjestyksessä silloin, onneks ei ookaan... Mutta ollaanko ihunoina*räpsytiräpsyti*?
Juu, ollaan vaanOllaan ihunoina ja tukat pörrössä *räpsyti rypsyti*
Softy tuu pötköttämään mun kans vähäksi aikaa ennen kuin menet,Ok?Kyl mä sittenkin sihautan yhden ennen lähtöä.
joo mulla on nyt sellanen, muka, tiukkaakin tiukempi ponihäntä mutta silti noita hiuskiehkuroita hapsottaa ihan joka puolella päätä eikä asiaa auttanut yhtään se että rakas lapseni pörrötti hiuksiani ohi mennessään ja kehui miten kivaa tällasta kukkakeppiä on aina sillon tällön kiusataJuu, ollaan vaan
..paitti että...olkoon sulla tukka pörrössä, mulla se on pöwwössä
Nyt ei jouva. Mie juon.Softy tuu pötköttämään mun kans vähäksi aikaa ennen kuin menet,Ok?
No sitte syssymmällä?Nyt ei jouva. Mie juon.