The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei sun tartte multa antennia pyytää...ollaan vaan kameleita kumpikin ja männään yhessä sinne nurkkaan:barefoot::barefoot:
Eikäkun en mä nyt tässä minnekään nurkkaan jouva kun täällä on tilannetta ja tuskaa:D...enkä kamelinakaan oo vaikka melkein voisin mutta nää kyttyrät on vika puolella ja väärässä järjestyksessä silloin:confused:, onneks ei ookaan:love:... Mutta ollaanko ihunoina:)*räpsytiräpsyti*:love:?
 
Eikäkun en mä nyt tässä minnekään nurkkaan jouva kun täällä on tilannetta ja tuskaa:D...enkä kamelinakaan oo vaikka melkein voisin mutta nää kyttyrät on vika puolella ja väärässä järjestyksessä silloin:confused:, onneks ei ookaan:love:... Mutta ollaanko ihunoina:)*räpsytiräpsyti*:love:?
Ollaan ihunoina ja tukat pörrössä *räpsyti rypsyti* :D:love:
 
Juu, ollaan vaan:love:
..paitti että:cautious:...olkoon sulla tukka pörrössä:)(y), mulla se on pöwwössä:rolleyes::D:barefoot:
joo mulla on nyt sellanen, muka, tiukkaakin tiukempi ponihäntä mutta silti noita hiuskiehkuroita hapsottaa ihan joka puolella päätä eikä asiaa auttanut yhtään se että rakas lapseni pörrötti hiuksiani ohi mennessään ja kehui miten kivaa tällasta kukkakeppiä on aina sillon tällön kiusata:alien::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä