vierailija
Kiitos!Mukavan mielekästä vahtaamista ja oikein hyvää jorausiltaa ... Notkat lanteet ja silleen ..
Kiitos!Mukavan mielekästä vahtaamista ja oikein hyvää jorausiltaa ... Notkat lanteet ja silleen ..
...kiitos...Höh ootpas söpöliini omalla tavallas sun pöwwöhörhöilyä on kiva seurata ja sä saat aina nauramaan Miekin oin allerginen kisdoilke,mut omat ei haittaa,vieraat kisut kutittaa
ai meet perseitä tsiikailemaan? No onnea matkaan, äläkä kattele liian läheltä ettet pääse paikallislehteen omituisena hiipparinaLähen tästä tuonne mallille vahtaamaan tyttöjen peffoja.
Voin samalla katella, jos mun lasten äitipuoli olis siellä.
Koiruliinitpas...kun ne on semmosii ihunoita kouhottajia ja joskus vallattomanveikeitä luupäitä...lenkkirymystelyseuralaisia ja sitten illan/hämärähyssyhetkinä niitä karvakasoja joita rapsutella ylenpalttisesti ja joille höpistä pöpönpöö juttujaMä tykkään kissoista ja koirista mutta kissojen omalaatuinen luonne viehättää jotenkin enemmän...ja se niiden ittepäisyys ^^
Joo! Liika silmä kovana ei kandeis kun voi tulla pian silmään näärännäppy...mutta mä luulen että siellä on tsiigailut hallinnassaai meet perseitä tsiikailemaan? No onnea matkaan, äläkä kattele liian läheltä ettet pääse paikallislehteen omituisena hiipparina
Toi kaikki on koirissa ihan parhautta mutta kissoissa ihanaa on se että kissaa ei voi omistaa..vaan kissalla on palvelijoita ja kissat näkevät itsensä ehottomasti ihmisen yläpuolella olevana kuninkaallisena olentona...jo pienestä pennusta lähtien: Se on oikeesti hauskan näköistä ja miten sellaselle karvapyllylle voi hermostua ikinä mistään?Koiruliinitpas...kun ne on semmosii ihunoita kouhottajia ja joskus vallattomanveikeitä luupäitä...lenkkirymystelyseuralaisia ja sitten illan/hämärähyssyhetkinä niitä karvakasoja joita rapsutella ylenpalttisesti ja joille höpistä pöpönpöö juttuja
Kissat on ihan parhaitaMä tykkään kissoista ja koirista mutta kissojen omalaatuinen luonne viehättää jotenkin enemmän...ja se niiden ittepäisyys ^^
Jees, kissat on semmosia free spiritejäToi kaikki on koirissa ihan parhautta mutta kissoissa ihanaa on se että kissaa ei voi omistaa..vaan kissalla on palvelijoita ja kissat näkevät itsensä ehottomasti ihmisen yläpuolella olevana kuninkaallisena olentona...jo pienestä pennusta lähtien: Se on oikeesti hauskan näköistä ja miten sellaselle karvapyllylle voi hermostua ikinä mistään?
Kyllä ja silti niistä oikein huokuu sellainen ''Maanittele ja houkuttele minua...ehkä sitten tulen siihen viereen kyhnyttämään....ehkä''Kissat on ihan parhaita
Aina voi yrittää maanitella, suostutella ja komentaa, mutta silti ne kisut lopulta tekevät oman päänsä mukaan.
No just joo*ufopääkkönen*... ja sitten siihen menee sujuvasti höntsänä mukaan kunnes onkin sitten kynnet kiinni pohkeissa tai peffassa...että kjurrmjau vaanKyllä ja silti niistä oikein huokuu sellainen ''Maanittele ja houkuttele minua...ehkä sitten tulen siihen viereen kyhnyttämään....ehkä''
+ Niiden leikkejä ja touhuja on kiva katella,pehmeä,kainalossa onnelisena hyrisevä kissa on niin ihana ja rauhoittava,mitä nyt välillä pyörii ja tunkee karvaista käpäläänsä silmiin tai suuhunKissat on ihan parhaita
Aina voi yrittää maanitella, suostutella ja komentaa, mutta silti ne kisut lopulta tekevät oman päänsä mukaan.
ai se tuli täältä sinne...sori...yritin lähettää sen huitsinnevadaan mutta emmä tiennyt että se koukkas teiän kauttaPerjantaita. Täällä alko jonkunlainen minihurrikaani ihan yllättäen. Vettäkin ropisee ikkunaan.
Pewjantaita suwwekin ...täällä satelee ihan hiljaksiin, nätisti ja se on ...Perjantaita. Täällä alko jonkunlainen minihurrikaani ihan yllättäen. Vettäkin ropisee ikkunaan.
Hyi+ Niiden leikkejä ja touhuja on kiva katella,pehmeä,kainalossa onnelisena hyrisevä kissa on niin ihana ja rauhoittava,mitä nyt välillä pyörii ja tunkee karvaista kissanhiekkakusilaatikossa likaantunutta käpäläänsä silmiin tai suuhun
Ei toi mun kissa ikinä kynsi...saattaa pohkeita hieroessa vahingossa laittaa kynsillä vähän liian pistävästi mutta ei koskaan tahallaanNo just joo*ufopääkkönen*... ja sitten siihen menee sujuvasti höntsänä mukaan kunnes onkin sitten kynnet kiinni pohkeissa tai peffassa...että kjurrmjau vaan
Niin no eihän ne ikinäkoskaanmilloinkaan tahalleen kimpoile pitkin kinttuja, mitä sä nyt luulit..kun joko kissasta a) justnyt tuntui vain siltä että ois kiva olla vapaamatkustajana ja kattella tuon reaktiota tai b)tuntui nyt vaan siltä että....Ei toi mun kissa ikinä kynsi...saattaa pohkeita hieroessa vahingossa laittaa kynsillä vähän liian pistävästi mutta ei koskaan tahallaan
Aina kannattaa vilkuilla tulevaa ex- vaimoaan.Lähen tästä tuonne mallille vahtaamaan tyttöjen peffoja.
Voin samalla katella, jos mun tulevien lasten äitipuoli olis siellä.
Pyssyypähä bakteerikanta hyvänä
Ei haittaa.ai se tuli täältä sinne...sori...yritin lähettää sen huitsinnevadaan mutta emmä tiennyt että se koukkas teiän kautta