PaheksunMulla eilen koriin hyppäs oluet.
PaheksunMulla eilen koriin hyppäs oluet.
Ja paskat!! Ihan väärä viisu tuli...
Mä juotan tänään jonkun känniin ja sit raahaan sänkyyn.Paheksun
...uskaltaako tässä kohta lähtee helmukset heiluen ollenkaan kauppaan...sitä tiiä sitten mitä kärryihin hyppiikään mukaan kotiin roudattavaksi...Kirjastossa käyty & lidlissä,ostoskoriin hyppäs ihan väkisin pari siideriä
Mä juotan tänään jonkun känniin ja sit raahaan sänkyyn.
...uskaltaako tässä kohta lähtee helmukset heiluen ollenkaan kauppaan...sitä tiiä sitten mitä kärryihin hyppiikään mukaan kotiin roudattavaksi...
Vapaaehtonen!!*huitoo ja heiluu ja pomppii*Mä juotan tänään jonkun känniin ja sit raahaan sänkyyn.
Voit sieki tulla.Vapaaehtonen!!*huitoo ja heiluu ja pomppii*
Eikäkö siis että...semmonen pikkiriikkisen sievänen tunikapikkarihihityshiprakka vois olla tilauksessa...mutta siun kanssa kun kippistelis, niin sitä ois taas sängylläs jotenki paketoituna ja niistä tunikoista ja pikkareistakaan sitten niin tiiä....
..täältä jumalanseläntakamutkasta mihinkään mutta kiitti ajatuksestaVoit sieki tulla.
Entäs jos kaikki tuliski teille?..täältä jumalanseläntakamutkasta mihinkään mutta kiitti ajatuksesta
Tossa täytyy olla jotain paheksuttavaa.Mä juotan tänään jonkun känniin ja sit raahaan sänkyyn.
no hilipatsuipat vaan!Entäs jos kaikki tuliski teille?
Paketti hakemaan,onneksi tulee lähikauppaan.
Mä en etes ymmärtänyt moista paheksua...juuei, ei onnistu moinen...taitaa muuten olla tänään nurkkapaikan valloitus meikäläisellä, ihan on semmonen tutina...Tossa täytyy olla jotain paheksuttavaa.
perämoottorillako - eiko moottorisahalla unohtui rypsiöljyt - tai tuliko liikaa?Jaah,taitaa jollain etusivulla olla persfetissi
Se oli Väyrynen kun sanoi, että ihan sama mistä kirjoittavat kunhan kirjoittavat.no hilipatsuipat vaan!
Tää kylä ei kyllä moisesta megariekkujaisista toipuiskaan mutta eipä olis eka kerta kun korvissa joikais ja munamartoillakin riittäis kirjainkaupassa puhuttavaa ...
Tossa täytyy olla jotain paheksuttavaa.
No eivät kyllä sitäkään osaa kirjoittaa oikein mutta ei kyllä haittaakaan!Se oli Väyrynen kun sanoi, että ihan sama mistä kirjoittavat kunhan kirjoittavat.
Ben Zyskowicz sit muisti korjata, et "kunhan muistavat kirjoittaa nimen oikein".
majuriko on sun mies? --sehän sinne jonotti;-)Ai niin mies pääsee tämän kuun lopulla kaihileikkaukseen.
Siis meinaat tulla mun nurkkabaariin just tänään kun en ole siellä????Mä en etes ymmärtänyt moista paheksua...juuei, ei onnistu moinen...taitaa muuten olla tänään nurkkapaikan valloitus meikäläisellä, ihan on semmonen tutina...