Onnea
Tilasin itselleni moisen synttärilahjaksi. Enää eivät putoa veitsenpahalaiset varpaille kun tönöttävät kiltisti paikoillaan.
Miksi nimimerkin vaihto?
Tilasin itselleni moisen synttärilahjaksi. Enää eivät putoa veitsenpahalaiset varpaille kun tönöttävät kiltisti paikoillaan.
Et siis käytä niitä, katselet vaan?
Onko sinun riemuluolaa rassattuEt siis käytä niitä, katselet vaan?
NiiJaah,taitaa jollain etusivulla olla persfetissi
Kauheita noi siiderit. Tollai väkisin hyppäävät ostoskoriin.Kirjastossa käyty & lidlissä,ostoskoriin hyppäs ihan väkisin pari siideriä
OK, hyvää synttärii.
Kirjastossa käyty & lidlissä,ostoskoriin hyppäs ihan väkisin pari siideriä
Niinku aikanaan sanoin, mulla on tussi ja seinä valmiina ison rastin piirtämistä varten heti kun löytyy asia jota majuri ei paheksu.Paheksun siiderii
Nuotiolla paistettuu maggaraa en paheksuNiinku aikanaan sanoin, mulla on tussi ja seinä valmiina ison rastin piirtämistä varten heti kun löytyy asia jota majuri ei paheksu.
Pähkinät on terveellissiä,ne meinaa noin vain hyppiä mukaan,nytkin on 3 erinlaista kaapissa makkara harvemmin.Kauheita noi siiderit. Tollai väkisin hyppäävät ostoskoriin.
Mun lähikauppani oluttölkeillä on havaittavissa ihan samanlaista käytöstä. Niin ja makkarapaketeilla myös.
Kaikki terveelliset elintarvikkeet sit ovat hyvätapaisia eivätkä tollai väkisin pyri kyytiin. Eikä ne oikeen mahtuiskaan kun ensimmäisenä korin valtaa oluet ja makkarat.
Paheksu rauhas,ei haittaaPaheksun siiderii
Mulla eilen koriin hyppäs oluet.Kirjastossa käyty & lidlissä,ostoskoriin hyppäs ihan väkisin pari siideriä
Onneaonnea!