The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ja hyvää perjantaita :love:

Heräsin tunti sitten o_O olis voinnu vapaapäivänä nukkua pitemään.

Amaranttipuuroa nassuun,kahvia :coffee: sit rytkyt päälle ja kirjastoon
 
Kirjastossa käyty & lidlissä,ostoskoriin hyppäs ihan väkisin pari siideriä :eek::eek::oops::D
Kauheita noi siiderit. Tollai väkisin hyppäävät ostoskoriin.
Mun lähikauppani oluttölkeillä on havaittavissa ihan samanlaista käytöstä. Niin ja makkarapaketeilla myös.
Kaikki terveelliset elintarvikkeet sit ovat hyvätapaisia eivätkä tollai väkisin pyri kyytiin. Eikä ne oikeen mahtuiskaan kun ensimmäisenä korin valtaa oluet ja makkarat.
 
Kauheita noi siiderit. Tollai väkisin hyppäävät ostoskoriin.
Mun lähikauppani oluttölkeillä on havaittavissa ihan samanlaista käytöstä. Niin ja makkarapaketeilla myös.
Kaikki terveelliset elintarvikkeet sit ovat hyvätapaisia eivätkä tollai väkisin pyri kyytiin. Eikä ne oikeen mahtuiskaan kun ensimmäisenä korin valtaa oluet ja makkarat.
Pähkinät on terveellissiä,ne meinaa noin vain hyppiä mukaan,nytkin on 3 erinlaista kaapissa :D:D makkara harvemmin.
 


Tilasin itselleni moisen synttärilahjaksi. Enää eivät putoa veitsenpahalaiset varpaille kun tönöttävät kiltisti paikoillaan.
Onneaonnea:)!
...olipa juhlapäivä sitten nyt tai tuonnempana. Hemmottele itseäsi ansaitusti kaikilla aisteilla!

Mulla ei kyllä veitset tuossa lepäis:barefoot:, luultavammin tuohon sihdatessani onnistuisin pudottamaan veitset kintuilleni:oops:...mutta hyvä kun sulla toimii(y)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä