Kukaan ei vielä tähän päivään mennessä ole pyytänyt tai vaatinut minua vaihtamaan ruokailutottumuksiani.Et vastannut kysymykseen.
Kukaan ei vielä tähän päivään mennessä ole pyytänyt tai vaatinut minua vaihtamaan ruokailutottumuksiani.Et vastannut kysymykseen.
Samma på finskaGod dag mina damer och herrar.
Pärkele, mitäs tää ny on? Hypitään sängystä toiseen.Ok, mä oon sun sängyssä
Kröh, se on satuhahmo. Samoin kuin hammaskeiju ja tontutOnneks et sentään väittänyt ettei Joulupukkia ole olemassa
Eikö edes paula?Kukaan ei vielä tähän päivään mennessä ole pyytänyt tai vaatinut minua vaihtamaan ruokailutottumuksiani.
Nih, söin muuten sun jääkaapinkin tyhjäksPärkele, mitäs tää ny on? Hypitään sängystä toiseen.
Jo on miehellä kova nälkäNih, söin muuten sun jääkaapinkin
Ihmekö tuo, kun hyppii noin kovastiJo on miehellä kova nälkä
Mä menen nyt sinun jääkaapille.Nih, söin muuten sun jääkaapinkin tyhjäks
Älä ihan kaikkee savusiikaa syö, jätä edes ruodot mulleMä menen nyt sinun jääkaapille.
Minä vääryys, meidän pakkasessa ei ole.Pakastimesta löyty jäätelöö, nam
Miksi sinä olet muka vääryys?Minä vääryys, meidän pakkasessa ei ole.
Pakastimesta löyty jäätelöö, nam
Kiroitusvirhe piti laittaa mikä.Miksi sinä olet muka vääryys?
Hyvää päivää rouvani ja herrani.Samma på finska
Kohta alkaa savukalakausi. Ensin ahventa haukea ja lahnaa. Sit kun lämpenee niin kuhaa pönttöön ja pannulle.Älä ihan kaikkee savusiikaa syö, jätä edes ruodot mulle
awwww siellä ne muruset köllii masut täynnä Majurin herkkuja kylkikylessä ja niin onnellisina
awwww siellä ne muruset köllii masut täynnä Majurin herkkuja kylkikylessä ja niin onnellisina
*huikkasee ja lähtee suihkuun*
Kiitos vinkistä! Löysin sen valikoimista tällaisen, mitä kauppias saakin tilata heti meillekinNojaa, tää oli Wotkinsin lihamakkara. Luonnonsuolessa vain lihaa, vettä ja mausteita