...haluanko ees tietää...Ah..
Sinulla on kummallinen käsitys suhteista jos toista ja sen tapoja pitäisi muuttaa. Minuilla on hiukan eri käsitys.Ei ole tyttöystävä vielä puuttunut asiaan ja ruvennut putsaamaan ruokavaliotasi?
Voi, apua Joka aamu ja ilta tervehdin siis vaahto naamallaHetkinnneeenn....
Tää -hymiö meinaa kahvia oikeesti?? Nyt vasta huomasin sen, mä olen luullut koko ajan että tossa on jotain vaahtoo naamalla
Haluat...haluanko ees tietää...
Arkivapaa on varmaan kiva juttu. Kaupat on auki normaalisti jne.Haluat
Viikonlopun duunit ohi. Nyt kahvia ja huomenna vapaata.
Sul on jotain valkosta naamalla...haluanko ees tietää...
Paheksun laiskottelua.Makoilen sängyssä
Mä oon ihan oikeesti aina miettinyt että miks te käytätte sitä niin usein kun puhutte kahvista tai kun tuutte tänne Luulin aina että sillä halutaan kuvata tilanteita ja olotilaa tyyliin ''tulin'' tai ''mällit naamalla'' ..siks mä oon aina laittanut että nauran niille kommenteilleVoi, apua Joka aamu ja ilta tervehdin siis vaahto naamalla
Ai itku sun kanssa. Joskus on hammastahnan vaahtoa naamalla.Hetkinnneeenn....
Tää -hymiö meinaa kahvia oikeesti?? Nyt vasta huomasin sen, mä olen luullut koko ajan että tossa on jotain vaahtoo naamalla
AhaMakoilen nakuna sängyssä
Tietääks Softy sitä?Makoilen Softyn sängyssä
Isukki oli jo 8:15 pihassa hakemassa mua, vaikka 9 jälkee piti alunperin tullaPaheksun laiskottelua.
On kiva silleen. Mutta mä kärsin näistä viikonlopuista. Rytmi menee sekaisin. On halvatun kiire ja selkään niin koskee.Arkivapaa on varmaan kiva juttu. Kaupat on auki normaalisti jne.
Mä just mietin että menenkö takas sänkyyn. Olin sängyssä vähän aikaan sitten.Tietääks Softy sitä?
Et siis sanonut isukille jämäkästi ei.Isukki oli jo 8:15 pihassa hakemassa mua, vaikka 9 jälkee piti alunperin tulla
Ikävä pilata sun lapsenusko. Kyllä se on ihan vaan kahvikuppiMä oon ihan oikeesti aina miettinyt että miks te käytätte sitä niin usein kun puhutte kahvista tai kun tuutte tänne Luulin aina että sillä halutaan kuvata tilanteita ja olotilaa tyyliin ''tulin'' tai ''mällit naamalla'' ..siks mä oon aina laittanut että nauran niille kommenteille
Et vastannut kysymykseen.Sinulla on kummallinen käsitys suhteista jos toista ja sen tapoja pitäisi muuttaa. Minuilla on hiukan eri käsitys.
Et siis sanonut isukille jämäkästi ei.
Ok, mä oon sun sängyssäMä just mietin että menenkö takas majurin sänkyyn. Olin sen sängyssä vähän aikaan sitten.
Onneks et sentään väittänyt ettei Joulupukkia ole olemassaIkävä pilata sun lapsenusko. Kyllä se on ihan vaan kahvikuppi