The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kiitos vinkistä! Löysin sen valikoimista tällaisen, mitä kauppias saakin tilata heti meillekin:)

Iberico ei sano mulle mitään, mut kauppahalleissa tehdään ihania makkaroita eikä niissä todellakaan ole mitään myrkkyjä. Luomumakkaraahan muuten ostaisin, mut närästää, niin ei voi syödä. Luomulihaa menee kyllä ja Naapurin kanaa aina kun sitä kaupasta löytää.


Ihan oikeesti paula, kantsii nyt heti selvittää missä kaikessa mitä sä käytät on divetymonoksidia ja välittömästi jättää ne ravintoaineet ja tuotteet pois! Oot hengenvaarassa!!!
 
Savustin tänään lohta pitkästä aikaa, ja tein naapureiden iloksi huomion, että jostain syystä hajua/savua puski sähkösavuttimesta huomattavasti vähemmän kun lämpöisemmillä kelillä.
Naapurithan vaan tykkää ja tulee kateelliseksi. Mulla on kaasukäyttöinen iso pönttö missä lihat voi olla yli vuorokauden. Naapureille sulotuoksuja ihan ilmatteeks.
äh luin et enemmän käryjä
 
Kai se liittyy niihin softyn ja Majurin ruokaleikkeihin sängyssä...emmä tiiä sellasista mittää kun mulle on aina opetettu ettei ruoalla saa leikkiä(n):unsure:
Ukkokulta sano mulle joskus että pitäs olla jotain semmosta ruokaa mitä vois syödä rouvan vartalolta. Rupesin miettimään että jos palottelee hookoon sinistä. Ja jälkkäriksi ois mynthoneita.

Kuulemma pilasin fiiliksen.
 
Kiitos vinkistä! Löysin sen valikoimista tällaisen, mitä kauppias saakin tilata heti meillekin:)

Iberico ei sano mulle mitään, mut kauppahalleissa tehdään ihania makkaroita eikä niissä todellakaan ole mitään myrkkyjä. Luomumakkaraahan muuten ostaisin, mut närästää, niin ei voi syödä. Luomulihaa menee kyllä ja Naapurin kanaa aina kun sitä kaupasta löytää.
Kyllä muuten on ihan helvetisti divetymonoksidia myös kauppahallimakkaroissa
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä