Hyvää yötä ja parempaa huomista :kiss:Jotain tuon suuntaista.
Nyt menen nukkumaan, jos aamulla vitutus olisi kadonnut.
Hyvää yötä kaikki, jotka täällä vielä kukkuvat!
Hyvää yötä ja parempaa huomista :kiss:Jotain tuon suuntaista.
Nyt menen nukkumaan, jos aamulla vitutus olisi kadonnut.
Hyvää yötä kaikki, jotka täällä vielä kukkuvat!
Meillä tuo nuorimmainen tahtoo tunkea joka yö väliin nukkumaan, vaikka sen oma sänky on kiinni meidän sängyssä, mutta silti pitää samalle tyynylle päästä.Huomenta!
Heräsin pitkin yötä kun esikoinen oli tullu viereen, tunkenu miut siihen sängyn keskipaikalle ja yritti levittäytyä koko miun paikalle, on semmonen levee nukkuja viel. Mie vuorotellen yritän töniä tyttöä reunempaan ja sit laittaa peittoa kun potkii senkin pois. No, tuossa puol 8 aikoihin nousin sit..
Nyt kahvia ja aamupalasta - eiköhän se päivä tästä ala luistamaan
Meillä tuo esikoinen ei oo ees mistään pienimmästä päästä, tytöllä mittaa varmaan 140cm ainakin ja 40kg..semmonen kun päättää asettautua miun paikalle..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28160225:Meillä tuo nuorimmainen tahtoo tunkea joka yö väliin nukkumaan, vaikka sen oma sänky on kiinni meidän sängyssä, mutta silti pitää samalle tyynylle päästä.
No juu, ei varmasti saa nukuttua, meillä tuo on vaan 100cm/20kg Toivottavasti nyt sit kohta ymmärtää. Sun tarvii seuraavaks mennä tytön sänkyyn, kun hän tulee sun paikalleMeillä tuo esikoinen ei oo ees mistään pienimmästä päästä, tytöllä mittaa varmaan 140cm ainakin ja 40kg..semmonen kun päättää asettautua miun paikalle..
Välillä ollaan sanottu että jos ei omassa sängyssä uni meinaa maistua niin menis vaikka sohvalle yrittää ennen kun tulee meijän sänkyyn..miun unet menee ihan harakoille jos/kun joutuu jatkuvaan heräilemään.
Mä muistan kun silloin joskus kauan kauan sitten vauvakuumeilin, niin niitä vauvoja oli joka paikassa, mihin sitten ikinä katsoikin niin vauvat vaan vilisi silmissä sillee varmaan huomas ne vauvelit helpommin kun tuli niin herkäksi tuolle asialleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28160086:Huomenta
Tänää herättii vähän jälkeen puol 7, eli edistystä
Eeeeeiiiii.... Telkkarista tulee jotain vauvaohjelmaa ja mulle tulee ihan hirveee vauvakuume.. :heart:
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28160086:Huomenta
Tänää herättii vähän jälkeen puol 7, eli edistystä
Eeeeeiiiii.... Telkkarista tulee jotain vauvaohjelmaa ja mulle tulee ihan hirveee vauvakuume.. :heart:
talviloma alkaa olla lopuillaan ja tänään olis jo säällinen kelikin, aurinko paistaa ja vain 10 astetta pakkastaTui tui! Valtakunnassa kaikki hyvin :heart:
'
Mutta mitä tänne kuuluu?
Mäki itkeskelen aika herkästi, mutten sentään nyt niin helposti, ku raskaanaollessa. Sillon mä pillitin ihan kaikelle välillä:saint:
Mä en voi katsoo niitä ku alan itkemään
Eli kulu se aika vissiin johonki kannattavaan :flower:Fiilis kun olen nukkunut vain 50min
Aika laiskaa :snotty:Heips, taas yksi työpäivä pulkassa ennen eläkeikää.
Mitäs muille?