The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Huomenta!

Heräsin pitkin yötä kun esikoinen oli tullu viereen, tunkenu miut siihen sängyn keskipaikalle ja yritti levittäytyä koko miun paikalle, on semmonen levee nukkuja viel. Mie vuorotellen yritän töniä tyttöä reunempaan ja sit laittaa peittoa kun potkii senkin pois. No, tuossa puol 8 aikoihin nousin sit..
Nyt kahvia ja aamupalasta - eiköhän se päivä tästä ala luistamaan :)
 
Huomenta!

Heräsin pitkin yötä kun esikoinen oli tullu viereen, tunkenu miut siihen sängyn keskipaikalle ja yritti levittäytyä koko miun paikalle, on semmonen levee nukkuja viel. Mie vuorotellen yritän töniä tyttöä reunempaan ja sit laittaa peittoa kun potkii senkin pois. No, tuossa puol 8 aikoihin nousin sit..
Nyt kahvia ja aamupalasta - eiköhän se päivä tästä ala luistamaan :)
Meillä tuo nuorimmainen tahtoo tunkea joka yö väliin nukkumaan, vaikka sen oma sänky on kiinni meidän sängyssä, mutta silti pitää samalle tyynylle päästä.

Mä yritän saada poikia pukemaan vaatteitaan, kun lähtevät tänään laavulle ja taksi lähtee hoidon pihasta 9, yleensä ollaan just 9 hoidon pihalla tai sitte muutamia minuutteja myöhässä, kun nuo ei saa vaatteita ikinä päällensä, nyt oon vartti sitte käskeny laittaa vaatteita ja vasta eka kerros on päällä :D
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28160225:
Meillä tuo nuorimmainen tahtoo tunkea joka yö väliin nukkumaan, vaikka sen oma sänky on kiinni meidän sängyssä, mutta silti pitää samalle tyynylle päästä.
Meillä tuo esikoinen ei oo ees mistään pienimmästä päästä, tytöllä mittaa varmaan 140cm ainakin ja 40kg..semmonen kun päättää asettautua miun paikalle..:D
Välillä ollaan sanottu että jos ei omassa sängyssä uni meinaa maistua niin menis vaikka sohvalle yrittää ennen kun tulee meijän sänkyyn..miun unet menee ihan harakoille jos/kun joutuu jatkuvaan heräilemään.
 
Meillä tuo esikoinen ei oo ees mistään pienimmästä päästä, tytöllä mittaa varmaan 140cm ainakin ja 40kg..semmonen kun päättää asettautua miun paikalle..:D
Välillä ollaan sanottu että jos ei omassa sängyssä uni meinaa maistua niin menis vaikka sohvalle yrittää ennen kun tulee meijän sänkyyn..miun unet menee ihan harakoille jos/kun joutuu jatkuvaan heräilemään.
No juu, ei varmasti saa nukuttua, meillä tuo on vaan 100cm/20kg :D Toivottavasti nyt sit kohta ymmärtää. Sun tarvii seuraavaks mennä tytön sänkyyn, kun hän tulee sun paikalle :)
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28160086:
Huomenta :)

Tänää herättii vähän jälkeen puol 7, eli edistystä :D

Eeeeeiiiii.... Telkkarista tulee jotain vauvaohjelmaa ja mulle tulee ihan hirveee vauvakuume.. :heart:
Mä muistan kun silloin joskus kauan kauan sitten vauvakuumeilin, niin niitä vauvoja oli joka paikassa, mihin sitten ikinä katsoikin niin vauvat vaan vilisi silmissä:D sillee varmaan huomas ne vauvelit helpommin kun tuli niin herkäksi tuolle asialle:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28160086:
Huomenta :)

Tänää herättii vähän jälkeen puol 7, eli edistystä :D

Eeeeeiiiii.... Telkkarista tulee jotain vauvaohjelmaa ja mulle tulee ihan hirveee vauvakuume.. :heart:
:saint:
Mä en voi katsoo niitä ku alan itkemään :D
 
:saint:
Mä en voi katsoo niitä ku alan itkemään :D
:D Mäki itkeskelen aika herkästi, mutten sentään nyt niin helposti, ku raskaanaollessa. Sillon mä pillitin ihan kaikelle välillä :D

Ei yhtään tupakkaa vielä tänään, vaikka aamu just on se pahin, mut mä oon pitäny pääni ja pari kertaa tota sähkötupakkaa imeskelly. Nyt aattelin josko vähän siivois, sit pitää paistaa pullia ja karjalanpiirakoita ja tehä munavoi, ku isä tulee tänään myöhäsille synttärikahveille :)
 
  • Tykkää
Reactions: Metis ja famipala
IhanaValo
Ompas jotenkin levoton olo, en oikeen tiiä mitä tässä tekis..hetken aikaa neuloin ja sit lueskelin ja sit menin kuorii perunoita. Ja nyt oon tässä.
Lasten kiljahtelu ärsyttää enemmän ku normaalisti.
Varmaan tässä on vähän huoltakin isästä, äiti soitti ja sanoi isän valitelleen "horkkaa", liekkö tärisytti jotenkin..en vaan usko että isällä voi muuten vaan olla kylmä kun aina on osannu pukeutua sään mukaan, tottunut ulkosalla oleskelemaan talvellakin. Mut oli kuulemma jossain autokorjaamolla, jossa melko viileetä..en tiiä, heti vaan tulee jokin vaarallisempi vaiva mieleen..en tosin tiedä tarkalleen että mikä.
 
epätietoinen_nen
Tilaanko vai en? Pitäis lapsen puhelin suojata jollain. http://designskins.fi/fi/kappale/kotelot/apple/iphone-4-4s--hardcover-transparent/kids/underwater-happiness/#panel-1 ?
 
Huh huh. Siivosin kirjahyllyn, otin kaikki tavarat pois, pyyhin pölyt ja osa meni roskiin, osa säilöön ja osa takasin paikoilleen. Sit sama vessan kaapeille, jestas mitä kaikkea ihminen säilöö ja ostelee, surutta lähti rasvoje yms. menemään. Siivoin vessan sitte muutenkin. Nyt teen sen munavoin ja katon kerkeisinkö imuroimaan vielä ennenkun tarvii pojat hakea, jos en niin sit imuroidaan yhdessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä