The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi on kyllä todela rasittavaa kun itse yritätä pitää sitä turvaväliä niin aina,aina siihen eteen tunkee joku jonka ego ei kestä ajaa taaempana ja kun sitten jättäydyt taaksepäin jotta siihen tulis uus turvaväli niin taas sama juttu. Sitten on näitä urpoja jotka porhaltaa kauheella vauhilla ohitte vaikka edessä olis rekka joka pöllyttää sitä lunta niin ettei eteensä näe.
 
Toi on kyllä todela rasittavaa kun itse yritätä pitää sitä turvaväliä niin aina,aina siihen eteen tunkee joku jonka ego ei kestä ajaa taaempana ja kun sitten jättäydyt taaksepäin jotta siihen tulis uus turvaväli niin taas sama juttu. Sitten on näitä urpoja jotka porhaltaa kauheella vauhilla ohitte vaikka edessä olis rekka joka pöllyttää sitä lunta niin ettei eteensä näe.
juuri näin

eikä se ohittanut auto sitten loppujen lopuksi edes kauheasti ajassa voita
sen sijaan voi aiheuttaa vaaratilanteita
 
"Vai niin"
Alkuperäinen kirjoittaja Sanon vain että;28158926:
Ihanaa kun tinkuliini on ollut tänään positiivisemmalla mielellä <3
Ai on vai? Buahahaha. Ennemmin helvetti jäätyy kuin Tinkuliini keksii jotakin positiivista sanottavaa jostakin tai ennen kuin Pikkukaupunkilainen viettää kokonaisen päivän ilman ex-naisensa perseilyä tai muita kommelluksia.
 
Iltoja.. 2 sauhua vaan tänään, oisko huomenna sitte vaan 1 ja perjantaina olikin sitten se lopetuspäivä, ettei yhtään enää. Oon kyl niin ylpee itestäni :)

Kohta saa mennäkin nukkumaan jo.. Ihan poikki taas, ku pojat herättää nii aikasin ja eilenki lueskelin jonkin aikaa vielä, ennenku menin nukkumaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28158970:
Iltoja.. 2 sauhua vaan tänään, oisko huomenna sitte vaan 1 ja perjantaina olikin sitten se lopetuspäivä, ettei yhtään enää. Oon kyl niin ylpee itestäni :)

Kohta saa mennäkin nukkumaan jo.. Ihan poikki taas, ku pojat herättää nii aikasin ja eilenki lueskelin jonkin aikaa vielä, ennenku menin nukkumaan :D
hyvä atm, nyt vaan viimenen rutistus
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Juu,kyllä mä nyt menen nukkumaan.Vois pikkuhiljaa muutenkin opetella siihen et menis näihin aikoihin arkisin nukkumaan,aina kyllä ollu sellanen yökyöpeli mutta sen huomaa sitten aamulla ettei ollutkaan hyvä idea valvoa.

Hyviä öitä kaikille:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Onko täällä enää ketään?
Taas päivä, että eniten vituttaa kaikki.
Poika noudettu reissuiltansa ja kotiin palattu tuossa puoli kymmenen maissa ja täällä ei ollut edes lumitöitä tehtynä, hevoskopilla vaan revitetty pihassa...
Ja perkele, tili taas tyhjä, pankki ehti väliin vetämään ylityökorvaukset, kun unohdin siirtää turvaan.

VITTU!
Ei muuta!
 
Onko täällä enää ketään?
Taas päivä, että eniten vituttaa kaikki.
Poika noudettu reissuiltansa ja kotiin palattu tuossa puoli kymmenen maissa ja täällä ei ollut edes lumitöitä tehtynä, hevoskopilla vaan revitetty pihassa...
Ja perkele, tili taas tyhjä, pankki ehti väliin vetämään ylityökorvaukset, kun unohdin siirtää turvaan.

VITTU!
Ei muuta!
Mää täällä sivusilmällä kattelen. Onpas sulla taas vastustanu :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä