The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28155519:
Mun tarvis varmaan alkaa pukeen poikia, tai no ite he pukevat, ainakin sillon ku jaksavat, mut kuitenkin :D Sit lähetään ajeleen nuoremman kummille kylään, mukavaa päivänjatkoa kaikille :kiss:
päivänjatkoa :kiss:

ja tosiaan lapset ovat erilaisia nukkumisen ja unirytmin suhteen :)

täällä kaikki olleet aina vähän myöhempään nukkuvia, toisaalta hyvä asia, toisaalta huono
 
Terve...munt väskättää. Poika viettää kotona ainakin tämän päivän. Nenu ei ollut murtunut mutta pahan tällin saanut kuitenkin. Aika turpeena vaikka kylmää laitetaan siihen vieläkin. Aivotärähdys oli ja nyt nukkuu vaan.
 
IhanaValo
Huh, h-lääkäri takana..heippa rahat. Onneks peruivat tältä päivältä sen toisen ajan, ei miul ois rahat riittäneet siihen kun nyt piti tän päivän ajat maksaa. Siirrettiin sit se aika ens kuun alkuun, ja ens viikolla viel yks käynti. Vaan ompahan hampaat nyt siistimmän näköiset, vaikka maksaakin. Sen verran kova pelko takana, etten uskalla muille nyt mennä kun noihin oon tottunut.
 
Heipä hei :wave:

150km lenkki tuli heitettyä, mut eipä tuo missään tunnu, ku tottunu noita matkoja ajeleen :D

Nyt mul on perunat kiehumassa tuolla ja kohta meen lämmittää kastikkeen, ruoan jälkeen sit mennään anopille, ku sillä vuotaa hana, nii se korjaamaan.. :)

Huomen onkin jännä päivä, siskolla TAAS ultra+lääkäri, viikko aikaa meinasivat, ettei välttämättä oo yhtenä kappaleena enää, mut on kuitenkin, eli jännäks menee, onko siellä jotain tapahtunu enemmän, vai vieläkö saadaa jänskätä viikkoja :D

Aika tyyristä tuo kelkkailu juu tuntuu olevan. Vähän se alkaa olla sama, kaikkien muiden moottorivehkeiden kanssa..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Mies läks harrastuksilleen, sanoi tuovansa tullessaan jotain mässytettävää..

On vähän semmoinen epämääräinen ärsyolo, en oikeen tiiä ees miks. Mikähän tähän auttais..kahvitkin join just..siivoilemaan varmaan sit.
 
Tilulilulei:wave:

se on taas normielämä alkanut,työpäivä takanapäin. Ulkona kauhea tuuli ja mulla on kylmä ja aivastuttaa,koko päivä ollut sellanen olo et tulis kipeeks.

Nyt täällä pohdin erästä asiaa kun en tiedä mitä tehdä asialle vai tehdäkkö mitään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä