:hug:Voivittumikäarmotonvitutus. Ei mulla muuta.
:hug::''(
ei mulla muuta,tuli vaan se tunne taas
ötyjä sinulleAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28153496:Nyt mä lähen sänkyyn, lukemaan hetkeksi ja sit nukkumaan, huomenna onkin sit pojillaki vapaata, lähetään kyläileen
Hyvää yötä kaikille :wave: :kiss:
On kait niissä yleensä viikko pari maksuaikaa? Luulis että ainakin jos erikseen pyytää.Jaahas..meillä lapset kipeenä, lämpöä kummallakin ja nenät vuotaa. : / Kun nyt saisivat ees nukuttua.
Taas on vähän rahaongelmaa, huomenna ja ens viikolla on h-lääkäriajat taas ja en oo varma kerkeekö miun työttömyysrahat tulla ennnen ens viikon aikaa, et saisin maksettua ne. Just tyhmä maksoin muutaman laskun kun mietin etten muuhun näitä rahoja tarvi, ruokaan nyt vielä jonkin verran jätin.
No, kattoo ens viikolla miten käy..saa kai niihin vähän maksuaikaa jos laskun pyytäis..? Sit pitäis helpottaa kun ei (ainakaan pitäis) oo enää lisäkäyntejä siel h-lääkärissä.
:wave:Jaahas..meillä lapset kipeenä, lämpöä kummallakin ja nenät vuotaa. : / Kun nyt saisivat ees nukuttua.
Taas on vähän rahaongelmaa, huomenna ja ens viikolla on h-lääkäriajat taas ja en oo varma kerkeekö miun työttömyysrahat tulla ennnen ens viikon aikaa, et saisin maksettua ne. Just tyhmä maksoin muutaman laskun kun mietin etten muuhun näitä rahoja tarvi, ruokaan nyt vielä jonkin verran jätin.
No, kattoo ens viikolla miten käy..saa kai niihin vähän maksuaikaa jos laskun pyytäis..? Sit pitäis helpottaa kun ei (ainakaan pitäis) oo enää lisäkäyntejä siel h-lääkärissä.
Iltaa mhdm:wave:Iltaa! Exä taas osoittanut hienoa käytöstä; ihmettelin kotiin tullessa, kun ihan porraspielessä oli viisi tupakantumppia Pall Mallin vihreää... Sitten tajusin, että ex kävi tytön kanssa neuvottelemassa harrastusasioista - tunnin höpöttelystä ei näemmä selviä alle viidellä röökillä. Ja olis siinä vieressä ollut tuhkakuppikin.
Jep.Iltaa mhdm:wave:
Siellähän on joka päivä jotain,vuoden jokaiselle päivälle joku juttu.Oikeen jännien juttujen vuosikalenteri,avaa luukku ja ylläty joka päivä
mä en osaa kutsua sua ees PK:ksi enää
Sulla ei kuitenkaan pössyttele autossa lasten istuessa kyydissä, on kuulemma pikkujuttu mistä vain olen saanut tekosyyn valittaa hänelle..Iltaa! Exä taas osoittanut hienoa käytöstä; ihmettelin kotiin tullessa, kun ihan porraspielessä oli viisi tupakantumppia Pall Mallin vihreää... Sitten tajusin, että ex kävi tytön kanssa neuvottelemassa harrastusasioista - tunnin höpöttelystä ei näemmä selviä alle viidellä röökillä. Ja olis siinä vieressä ollut tuhkakuppikin.
Tunnettiin ennen PKna ,sitä miestä ei enää ole on vaan mhdmJep.
En mä ole PK, se on mennyt mies - MÄ olen mystinen hopeinen diskomies! =)
Pössyttelee teinit kyydissä ja ikkuna auki... Niin minäkin joskus, mutta en sentään aina, kun jonnekin ollaan menossa.Sulla ei kuitenkaan pössyttele autossa lasten istuessa kyydissä, on kuulemma pikkujuttu mistä vain olen saanut tekosyyn valittaa hänelle..
JepTunnettiin ennen PKna ,sitä miestä ei enää ole on vaan mhdm
Tässä pidellyt hieman taukoa palstailusta, lapset äidillään ja lapin reissu peruuntui niin tuolla romujen kimpussa ollut tallilla että saapi niistä osan kuntoon ja kiertoon.Arieskin herännyt jostain
Ei mikään paha vaihtisJep
pitäsköhän vaihtaa nikiksi mystinen hopeinen diskomies?
No nyt on hyvä tehdä sellasia asioita joita ei ehkä muuten niin kerkee. Tekeehän se tauko välillä ihan hyvää,pitäs itekin sitä harrastaa useemmin,kyllä toi viime viikko ilman palstaa oli ihan paikoillaan,oon jumittunut tähän vähän ehkä liikaa nyt syksyn/talven aikana mutta ehkä toi kevät/kesä sit asiaa muuttaa jonkun verran.Tässä pidellyt hieman taukoa palstailusta, lapset äidillään ja lapin reissu peruuntui niin tuolla romujen kimpussa ollut tallilla että saapi niistä osan kuntoon ja kiertoon.