Mun tarvis varmaan alkaa pukeen poikia, tai no ite he pukevat, ainakin sillon ku jaksavat, mut kuitenkin Sit lähetään ajeleen nuoremman kummille kylään, mukavaa päivänjatkoa kaikille :kiss:
päivänjatkoa :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28155519:Mun tarvis varmaan alkaa pukeen poikia, tai no ite he pukevat, ainakin sillon ku jaksavat, mut kuitenkin Sit lähetään ajeleen nuoremman kummille kylään, mukavaa päivänjatkoa kaikille :kiss:
mulla on meiningissä 100km päivälenkkiTuli 100km aamulenkki ajettua, aika ikävä keli täällä p-pohjanmaalla. Ylisvieskan aluella tuli reippaasti lunta ja kalajoelle kun tulin takaisin niin vettä tihrusteli auton lasiin.
itse kanssa kun lomalla olin, heräilin joskus 7 aikaan, en välttämättä heti noussut ylös mutta kuitenkinse on se sisäinen kello
täällä suunnalla ei satele mitään mutta nollassaTuli 100km aamulenkki ajettua, aika ikävä keli täällä p-pohjanmaalla. Ylisvieskan aluella tuli reippaasti lunta ja kalajoelle kun tulin takaisin niin vettä tihrusteli auton lasiin.
prum prum pruuuummulla on meiningissä 100km päivälenkki
moottorikelkalla
*tarjoaa kahvia*Terve...munt väskättää. Poika viettää kotona ainakin tämän päivän. Nenu ei ollut murtunut mutta pahan tällin saanut kuitenkin. Aika turpeena vaikka kylmää laitetaan siihen vieläkin. Aivotärähdys oli ja nyt nukkuu vaan.
näillä johtolangoilla ei osaa sano muuta kuin kuolemattomanNyt täällä pohdin erästä asiaa kun en tiedä mitä tehdä asialle vai tehdäkkö mitään.
Ei välttämättä päde tähän nyt tuo kuolematon...tai en minä tiedä,siksihän täällä pohdintamyssy päässä olen.näillä johtolangoilla ei osaa sano muuta kuin kuolemattoman
ei se ota jos ei annakkaan
kyllä toi aika moneen pätee, perustele miksi muka eiEi välttämättä päde tähän nyt tuo kuolematon...tai en minä tiedä,siksihän täällä pohdintamyssy päässä olen.
Vaikee perustella ilman ,että menee yksityiskohtiin. En vaan ole kovin vakuuttunut siitä, että se nyt sopii tähän tilanteeseen.kyllä toi aika moneen pätee, perustele miksi muka ei
no niimpä, kunhan viisastelinVaikee perustella ilman ,että menee yksityiskohtiin. En vaan ole kovin vakuuttunut siitä, että se nyt sopii tähän tilanteeseen.
Juu,no eihän tää asia nyt yhtään aukee(muille) mutta kunhan pohdin.