mulla on ollut A1-luokan talvilomapäiväHeips, taas yksi työpäivä pulkassa ennen eläkeikää.
Mitäs muille?
you name it, I got it
mulla on ollut A1-luokan talvilomapäiväHeips, taas yksi työpäivä pulkassa ennen eläkeikää.
Mitäs muille?
sama juttu kun olit raskaana, raskaana olevia näit joka puolella tai kun vauva oli syntynyt, vaunuja näit joka puolellaMä muistan kun silloin joskus kauan kauan sitten vauvakuumeilin, niin niitä vauvoja oli joka paikassa, mihin sitten ikinä katsoikin niin vauvat vaan vilisi silmissä sillee varmaan huomas ne vauvelit helpommin kun tuli niin herkäksi tuolle asialle
MoiHei.
Kuulostais aika hyvältä, jos jaksais keittiöön asti raahustaa..
voin vain tarjota näin netin välityksellä mutta ei se tuo kahvin makua suuhusi tai keitintä päälleKuulostais aika hyvältä, jos jaksais keittiöön asti raahustaa..
njaa...kaipa mulla on tääl vaiks mitä nimiä...bootya taidetaan käyttää eniten.moikka buuti ja ihqu =)
sanotaanko bootypeppi muuten booty/booti/buuti/
Kiitti, no mut mie keräilen voimia täs vielä hetken..voin vain tarjota näin netin välityksellä mutta ei se tuo kahvin makua suuhusi tai keitintä päälle
mun suuhun kävis paremmin buuti tai bootinjaa...kaipa mulla on tääl vaiks mitä nimiä...bootya taidetaan käyttää eniten.
ai, musta paras versio tähänastisista on ollit buubipeppumun suuhun kävis paremmin buuti tai booti
parhaiten buuti
*tarjoaa keksiä*Kiitti, no mut mie keräilen voimia täs vielä hetken..
ruutipeppu :xmas:ai, musta paras versio tähänastisista on ollit buubipeppu
Loistavaa! Auttoiko lääke?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28162710:
ilmeisesti on auttanut, eilenkään ei montaa polttanutLoistavaa! Auttoiko lääke?
ite oot namipeppuruutipeppu :xmas:
saattais olla hyvä ideaEi herranjestas, missä kunnossa noi meikäläisen arkistot on. Yhtä takuukuittia etsiskellessä löytyi kyllä kaikkea muuta mahdollista. Ja ei hitto, minkälaisia taloudellisia ratkaisuja on tullut tehtyä viime vuosina... Lienee siivouksen aika tässä joskus.
ite oot :xmas:ite oot namipeppu
Ei. En ole kyllä juuri siivonnutkaan siellä(kään).saattais olla hyvä idea
onkos auto pysynyt siistinä
Kyl se lääke hiukan alkaa vaikuttamaan, mutta nyt alko vasta ne vahvemmat ja tulevan viikon aikana toivotaan lopettavan kokonaan, mutta mä otin vähän varaslähtöä, vaikeeta on ollu pari päivää, mutta tänään jo vähän helpompi. Tota sähkösavua oon pari kertaa imeskelly, tosin siinä ei oo sitä nikotiinia, mutta on sitä samantyylistä tekemistä kuitenkin. Pikkuhiljaa tästäLoistavaa! Auttoiko lääke?