Hitsit tuo pentu on ihan riiviö...nyt se sammu mun lehtikoriin ensin menee tuhatta ja sataa ja laittaa koko huushollin sekaseks ja sammuu...
meillä laitetaan aurajuustoa melkein kaikkeen...Aurajuustoa
Just niinkö minä humalassa, paitsi söpömpi :heart:Hitsit tuo pentu on ihan riiviö...nyt se sammu mun lehtikoriin ensin menee tuhatta ja sataa ja laittaa koko huushollin sekaseks ja sammuu...
Mää oon yrittäny vähän hillitä kun on tuota painoa kertyny... Mut tein kyllä taannoin punajuuri-aurajuustovuokaa, se on vaan niiiin hyvää :snotty:meillä laitetaan aurajuustoa melkein kaikkeen...
Mä en tiedä yhtään kuinka söpö sä oot niin en osaa tuohon vastata...tosin, yleensä nuo karvapallot on super suloisia...Just niinkö minä humalassa, paitsi söpömpi :heart:
Sun pitää vaan uskoo mun arvioon tässä asiassaMä en tiedä yhtään kuinka söpö sä oot niin en osaa tuohon vastata...tosin, yleensä nuo karvapallot on super suloisia...
mozzarella on sellaista tavaraa, että paras on tietenkin ehta oikea italialainen mutta jos valitset juustotiskiltä sen kalleimman niin se käy. Nuo halvat on kyllä aika karseita joita ei kukaan oikeasti voi syödä...ei millään pahalla :ashamed:Hyvännäköstä pitsaa juu,mozzarella on vähän vierasta mulle mutta voisin maistaa sitä kun aurajuustosta en niin välitä toki se menee pienellä määrällä jossain seassa.
rasva ei ole huono asia sopivassa suhteessaTeill on tänään sitten tosi rasvaset jutut..
Ihan tässä menee lopullisesti sanattomaksi.
:O
tänks :heart:Totta hiiesä :heart:
Niin pitsa on monesti vähän semmosta rasvasta, kun siinon juustooki niin paljon :xmas:Teill on tänään sitten tosi rasvaset jutut..
Ihan tässä menee lopullisesti sanattomaksi.
:O
mä en kyllä tuosta punajuuresta paljoa tykkää...pojat voisi tuosta kyllä innostua kun ovat ihan punajuurien ystäviäMää oon yrittäny vähän hillitä kun on tuota painoa kertyny... Mut tein kyllä taannoin punajuuri-aurajuustovuokaa, se on vaan niiiin hyvää :snotty:
Mää tykkään punajuuresta, onneksi, kun talvella on aika vähän lähikasviksia tarjollamä en kyllä tuosta punajuuresta paljoa tykkää...pojat voisi tuosta kyllä innostua kun ovat ihan punajuurien ystäviä
väsähtää yxkax :heart:Hitsit tuo pentu on ihan riiviö...nyt se sammu mun lehtikoriin ensin menee tuhatta ja sataa ja laittaa koko huushollin sekaseks ja sammuu...
Just niinkö minä humalassa, paitsi söpömpi :heart:
Mää näin yhtenä iltana tosi hienon malamuutin. Komia ku mikä ja pienen karhun kokonen =):vampire:
Mä tahon koiran. Ei mulla muuta.
Mä haluun kans:heart: mutta ei tänne voi ottaa kisujakin haluan.:vampire:
Mä tahon koiran. Ei mulla muuta.
mä olen niin ronkeli...Mää tykkään punajuuresta, onneksi, kun talvella on aika vähän lähikasviksia tarjolla
Mulla o halpa maku Lempikasviksia mm keräkaali, lanttu, no parsakaali on vähän kalliimpaa. Luxusruokaamä olen niin ronkeli...
Sitä samaa herran hyvyyttä pertille :kiss:Mä haluun unta.
Huomenna lähtö pitzamaahan asioille...
Joten öitä ja RASVAISIA unia
Ja viikonloppuja!