Keräkaali ja lanttu on oikein hyviä...kuten on myös kesäkurpitsa ja bataattiMulla o halpa maku Lempikasviksia mm keräkaali, lanttu, no parsakaali on vähän kalliimpaa. Luxusruokaa
Keräkaali ja lanttu on oikein hyviä...kuten on myös kesäkurpitsa ja bataattiMulla o halpa maku Lempikasviksia mm keräkaali, lanttu, no parsakaali on vähän kalliimpaa. Luxusruokaa
öitä ja viikonloppuaMä haluun unta.
Huomenna lähtö pitzamaahan asioille...
Joten öitä ja RASVAISIA unia
Ja viikonloppuja!
mä olen aikaa sitten heittänyt laihikset roskiin...ruoka on niin hyvää :heart:Hitsi ne keskustelee täällä jostain hyväskästä ruoasta, eihän tänne voi laihduttaja jäädä lukehan |O
No kerran kattoi yhen dokkarin näistä about 500kg immeisistä ku siinä miäs selitti ihan tosissaan, että pizza ei ole epäterveelliistä, koska sehän sisältää lihaa, jauhoja ja juusto :| Tais olla vähän ruoka-aineet hukassa, jos tarkotti kahdella jälkimmäisellä viljaa ja maitotuotteita =)
Ja mulla olis yks ylimmääränen koira täällä, hyvään harrastavaa kotiin :wave:
Joo kesäkurpitsa Ai joo ja onhan mulla kalliitakin mieltymyksiä, nimittäin munakoiso.Keräkaali ja lanttu on oikein hyviä...kuten on myös kesäkurpitsa ja bataatti
Mää pesin kans, oon kokeillu nyt ekaa kertaa nuita pesupähkinöitä. Vielä pitäs jaksaa salille |OMitäs sitten? oon pessyt vaan pyykkiä tänään. Puhelinlaskukin taas kasvanut tänään,tulee varmasti mukava summa maksettavaksi: /
täytyyhän sitä joku kruunukin olla joukossaJoo kesäkurpitsa Ai joo ja onhan mulla kalliitakin mieltymyksiä, nimittäin munakoiso.
miten noi pesupähkinät toimii? en oo koskaan käyttänyt.onko niistä mihinkään?Mää pesin kans, oon kokeillu nyt ekaa kertaa nuita pesupähkinöitä. Vielä pitäs jaksaa salille |O
Jeps. Varsinkin nyt, ku ei voi mennä parvekkeelle veteleen hermosauhuja Yllättävän helpolla tää päivä meni, mut pahin on varmaan edessä vielä...Aah, vanha kunnon "mua ei väsytä yhtään, oon muuten vaan hyperaktiivinen ja pinna kireällä" Koita kestää :hug:
Mää oon nyt kaks kertaa niillä pessy, lakanoita kerran ja kerran vaatteita hienopesulla. Ne on semmosia pähkinänkuoria, laitetaan pikku pussiin ja pyykkien kans koneeseen. Kyllä nuo ihan puhtailta vaikuttaa.miten noi pesupähkinät toimii? en oo koskaan käyttänyt.onko niistä mihinkään?
sikäli kun muistan niin jokainen päivä ilman röökiä on helpompi kuin edellinenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28163874:Jeps. Varsinkin nyt, ku ei voi mennä parvekkeelle veteleen hermosauhuja Yllättävän helpolla tää päivä meni, mut pahin on varmaan edessä vielä...
Voi olla.. Jostain kuitenkin luin, että pahimmat vierotusoireet saattaa tulla vasta viikon lopettamisen jälkeen, mutta tiedä sitte. Sen näkee. En usko, että niin helposti ainakaan tarttuu siihen tupakkaan, kun on onnistunut jo vuorokaudenkin olemaan ilman, niin ei se seuraavakaan voi niin kamala olla...sikäli kun muistan niin jokainen päivä ilman röökiä on helpompi kuin edellinen
Mä oon allerginen kissoilleMä haluun kans:heart: mutta ei tänne voi ottaa kisujakin haluan.
Onko tää nyt jotain sisäistä blondeutta vai väsymystä vaan, ensin koitin kattoa noitten takamuksia yrittäen etsiä sitä eroa, kunnes älysin lukea tuon pikkutekstinkin :ashamed:
sori :ashamed:Iltoja kaikille!
Juustoista, miulle ei mozzarellat tai aurajuustot maistu. Oltermannia tai Edamia sen olla pitää..tai no, noitakaan ei kovin usein kotiin osteta kun söisin sit kaikki melkein kerralla :ashamed:
Pitääkin lähteä iltapalaa etsimään, kelpaako tuolt keittiöstä mikään noiden pitsakuvien jälkeen..hemmetin booty.
Mies lähös töihin yöks, koittaiskohan valvoa huvikseen vai meniskö normaalia aiemmin nukkuu..
Tervetuloa miesten maailmaanOnko tää nyt jotain sisäistä blondeutta vai väsymystä vaan, ensin koitin kattoa noitten takamuksia yrittäen etsiä sitä eroa, kunnes älysin lukea tuon pikkutekstinkin :ashamed:
RL on ahmaissut minut, kauheesti tekemistä ja järjestelemistä. Huomenna jatkuu puhelinmaratoonit ja ens viikolla selviää pääsenkö jatkamaan koulua, ja jos pääsen niin sitten ilmeisesti pp.lle on pakkopakko saada se hoitopaikka. En oo vielä menettäny toivoa vaikka viimeset pari päivää on tehny mieli heittäytyä sängyn alle itkemäänMoi
Missäs sinä luurailet kun ei ole pahemmin "näkynyt"
Oletko onnistunut saamaan pp:lle päikkypaikkaa?
vois joskus vaikka koittaa millanen lopputulos tulee.Mää oon nyt kaks kertaa niillä pessy, lakanoita kerran ja kerran vaatteita hienopesulla. Ne on semmosia pähkinänkuoria, laitetaan pikku pussiin ja pyykkien kans koneeseen. Kyllä nuo ihan puhtailta vaikuttaa.
samixii...sori :ashamed:
Meillä ollaan ihan juustofriikkejä...vanha gouda on mun mieleen nyt ainakin sekä port salut (se aito)