The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hitsi ne keskustelee täällä jostain hyväskästä ruoasta, eihän tänne voi laihduttaja jäädä lukehan |O
No kerran kattoi yhen dokkarin näistä about 500kg immeisistä ku siinä miäs selitti ihan tosissaan, että pizza ei ole epäterveelliistä, koska sehän sisältää lihaa, jauhoja ja juusto :| Tais olla vähän ruoka-aineet hukassa, jos tarkotti kahdella jälkimmäisellä viljaa ja maitotuotteita =)

Ja mulla olis yks ylimmääränen koira täällä, hyvään harrastavaa kotiin :wave: :D
 
Hitsi ne keskustelee täällä jostain hyväskästä ruoasta, eihän tänne voi laihduttaja jäädä lukehan |O
No kerran kattoi yhen dokkarin näistä about 500kg immeisistä ku siinä miäs selitti ihan tosissaan, että pizza ei ole epäterveelliistä, koska sehän sisältää lihaa, jauhoja ja juusto :| Tais olla vähän ruoka-aineet hukassa, jos tarkotti kahdella jälkimmäisellä viljaa ja maitotuotteita =)

Ja mulla olis yks ylimmääränen koira täällä, hyvään harrastavaa kotiin :wave: :D
mä olen aikaa sitten heittänyt laihikset roskiin...ruoka on niin hyvää :heart:
 
sikäli kun muistan niin jokainen päivä ilman röökiä on helpompi kuin edellinen
Voi olla.. Jostain kuitenkin luin, että pahimmat vierotusoireet saattaa tulla vasta viikon lopettamisen jälkeen, mutta tiedä sitte. Sen näkee. En usko, että niin helposti ainakaan tarttuu siihen tupakkaan, kun on onnistunut jo vuorokaudenkin olemaan ilman, niin ei se seuraavakaan voi niin kamala olla... :)
 
IhanaValo
Iltoja kaikille!

Juustoista, miulle ei mozzarellat tai aurajuustot maistu. Oltermannia tai Edamia sen olla pitää..tai no, noitakaan ei kovin usein kotiin osteta kun söisin sit kaikki melkein kerralla :ashamed:

Pitääkin lähteä iltapalaa etsimään, kelpaako tuolt keittiöstä mikään noiden pitsakuvien jälkeen..hemmetin booty. :D

Mies lähös töihin yöks, koittaiskohan valvoa huvikseen vai meniskö normaalia aiemmin nukkuu..
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Iltoja kaikille!

Juustoista, miulle ei mozzarellat tai aurajuustot maistu. Oltermannia tai Edamia sen olla pitää..tai no, noitakaan ei kovin usein kotiin osteta kun söisin sit kaikki melkein kerralla :ashamed:

Pitääkin lähteä iltapalaa etsimään, kelpaako tuolt keittiöstä mikään noiden pitsakuvien jälkeen..hemmetin booty. :D

Mies lähös töihin yöks, koittaiskohan valvoa huvikseen vai meniskö normaalia aiemmin nukkuu..
sori :ashamed:
Meillä ollaan ihan juustofriikkejä...vanha gouda on mun mieleen nyt ainakin sekä port salut (se aito)
 
kahvikirahvi
Moi :)

Missäs sinä luurailet kun ei ole pahemmin "näkynyt" :)
Oletko onnistunut saamaan pp:lle päikkypaikkaa?
RL on ahmaissut minut, kauheesti tekemistä ja järjestelemistä. Huomenna jatkuu puhelinmaratoonit ja ens viikolla selviää pääsenkö jatkamaan koulua, ja jos pääsen niin sitten ilmeisesti pp.lle on pakkopakko saada se hoitopaikka. En oo vielä menettäny toivoa vaikka viimeset pari päivää on tehny mieli heittäytyä sängyn alle itkemään :D

Mut ehkä elämä vielä voittaa ja saan asiat hoidettua!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä