No voi kauheeta mikä moka,herran jestas kyllä nyt hiertää pahastiSe on stressi ei tressi.
No voi kauheeta mikä moka,herran jestas kyllä nyt hiertää pahastiSe on stressi ei tressi.
Oho,onpas iso moka heiltäNyn pomppasi taas!
Mä sain postia Länsi-Uudenmaan sovittelutoimistosta. Mä -tai siis joku mun kanssa samanniminen- seuranaan ilmeisesti puolisonsa ovat syytettyinä kunnianloukkauksesta kolmatta henkilöä kohtaan. Ja mua (muka) pyydetään nyt ottamaan yhteyttä sovittelutomistoon jotta voidaan sopia.
Hienoa!
Miten oikeuslaitokseen voi luottaa kun lähettävät postinsa väärään osoitteeseen?
Heppu soitti just sieltä sovittelutoimistosta.Oho,onpas iso moka heiltä
Kait sä ilmotit että väärään osoitteeseen laittoivat ?
Hyvä että selvis ees jotakin,joha on. Niin luulis ettei sais kertooHeppu soitti just sieltä sovittelutoimistosta.
Lopputuloksena se, että ovat sotkeneet sotut poliisissa. Ja kyseinen poliisi ei tietenkään oo tänään enää duunissa, pitää odotella huomiseen.
Mut nyt mä tiedän vielä enemmän asiasta. Mun niminen henkilö on useamman vuoden ajan päin näköä haukkunut ja solvannut asianomistajaa.
Miten ne voivat tolleen? Ei kai tietoja saa asiaan kuulmattomille noin vaan kertoa? Vai saako?
Miksi moni muukin?Miksi Softy on lopettanut kirjoittelun täällä?
Ei enää hutsita. Siihen on monta syytä.Miksi Softy on lopettanut kirjoittelun täällä?
..tää on hei elämääMiksi moni muukin?
Muikkamui ja päivää ja iltaakin sulle
Torjantai saapui iloksi eli tässä on viikko enemmän kuin mallillaan
Tiiätkö mikä on oikeesti ihanaa? Kokeile vaikka jos et usko...vaan etpä taija kehata....
Lumihankeen heittäytyminen ja lumienkulin tekeminen ...ja siinä samalla kun on selällään, niin se kun lumihiutaleet leijuu kasvoillesi ja vain hengität ja olet...toviksi aika pysähtyy ja tuntuu hyvältä !
...mie en taija ikuna osata kasvaa aikuiseksi ...
Mä tein ton kerran nakuna saunomisen lomassa. Sujui muutoin hienosti mutta kun yritin nousta istumaan ja nousta ylös, upposi käsi vain syvemmälle hankeen ja se olikin aikas hankalaa.Muikkamui ja päivää ja iltaakin sulle
Torjantai saapui iloksi eli tässä on viikko enemmän kuin mallillaan
Tiiätkö mikä on oikeesti ihanaa? Kokeile vaikka jos et usko...vaan etpä taija kehata....
Lumihankeen heittäytyminen ja lumienkulin tekeminen ...ja siinä samalla kun on selällään, niin se kun lumihiutaleet leijuu kasvoillesi ja vain hengität ja olet...toviksi aika pysähtyy ja tuntuu hyvältä !
...mie en taija ikuna osata kasvaa aikuiseksi ...
Mä hoksasin eilettäin kaupasta ekat mämmituokkoset ja olin ihan whaaaat , nyt jo *ufopääkkönen*....Mä muuten ostin kevään ekan mämmi-rasian! Onneksi, sai edes jotain herkkua poliisisotkuärsytyksen.
Kunhan et katoa mihinkään.Ei enää hutsita. Siihen on monta syytä.
awww...sinnuu ihan nuin kovin harmittaa kun et ehtinyt mun mukaan*kaappasee halirutistukseen*...elä huoli, ehit vielä sinäkin lumienkuleita tekemään
Mä ajattelin kadota kokonaan. Mut sitten tulee joitakin ikävä.Kunhan et katoa mihinkään.
Tauko on joskus paikallaan jopa lempiharrastuksissani syömisessä, juomisessa ja nukkumisessa.
Ei niitäkään koko aikaa jaksa vaan esim. aamiaisen ja toisen aamiaisen välillä pitää olla pieni tauko.
..toi onnistuu myös vaatteet päälläkin ...eikä siitä naurukohtauksesta taho tulla loppua ollenkaan kun ketturoi lopulta hangessa raajat vinksinvonksin ...Mä tein ton kerran nakuna saunomisen lomassa. Sujui muutoin hienosti mutta kun yritin nousta istumaan ja nousta ylös, upposi käsi vain syvemmälle hankeen ja se olikin aikas hankalaa.
Öy nöynöynöynöy*ufopääkkönen*!!!!Mä ajattelin kadota kokonaan. Mut sitten tulee joitakin ikävä.
Muutama ketjulainen on kaveri feissarissa.
PusMä ajattelin kadota kokonaan. Mut sitten tulee joitakin ikävä.
Aikuisuus onkin ihan tylsää....mie en taija ikuna osata kasvaa aikuiseksi ...
Käy ny joskus kumminki moikkaamassa.Mä ajattelin kadota kokonaan. Mut sitten tulee joitakin ikävä.
Siis m i t ä mä just luin?..toi onnistuu myös vaatteet päälläkin ...eikä siitä taho tulla loppua ollenkaan kun ketturoi lopulta raajat vinksinvonksin ...