...njoo, mutta jos ja kun on tämmönen mikälie- epäaikuinen, niin ei i h a n kaikki asiat tunnu tylsiltä..Aikuisuus onkin ihan tylsää.
Kaikki Vaahteramäen Eemelistäkin kertovat jutut on ajalta jolloin hän oli kymppivanha pikkupoika.
Aikuisena hänestä sit tuli kunnanvaltuuston puheenjohtaja ja kaikkea muuta tylsää, niin eipä edes äitinsä enää viittiny kirjoittaa tarinoita vihkoon.
...tuliko sulle uudestaan jotain major error- välkehdintää näytölles....vai onko sullakin simmut pipisenä, kun kaikenmaailman tautia on menossa...Siis m i t ä mä just luin?
Elä katoa vaikka ohan tuo ittelläkin mielessä käynyt monet kerrat.Mä ajattelin kadota kokonaan. Mut sitten tulee joitakin ikävä.
Muutama ketjulainen on kaveri feissarissa.
Maistuis varmaan mullekin ..!Possupaprikapataa
Paprikaa, paprikatahnaa, savustettua paprikajauhetta + lihat yms sibulat jne.
Muoks. Oli porkkanaa kans ja cuscusin kanssa naamariin (+vihersalaattia)
..samoissa ajatuksissa ja tunnelmissa oon itekin ollut...Elä katoa vaikka ohan tuo ittelläkin mielessä käynyt monet kerrat.
Et niin.Käy ny joskus kumminki moikkaamassa.
Kun mä en ole feispuukissa.
En katoa. Eläkä sinäkään.Elä katoa vaikka ohan tuo ittelläkin mielessä käynyt monet kerrat.
Sulla pitäs olla oma hieroja siellä ...joka rouhis ja avais hartiaseutua lukoista, niskaakin varovasti käsittelis...ja lopuksi tekis sulle semmoisen tosi rentouttavan päänahkahieronnanHelvetillinen päänsärky.
Orkku auttaa ainakin vähänHelvetillinen päänsärky.
Nih. Panadol 1g ei auta.Sulla pitäs olla oma hieroja siellä ...joka rouhis ja avais hartiaseutua lukoista, niskaakin varovasti käsittelis...ja lopuksi tekis sulle semmoisen tosi rentouttavan päänahkahieronnan
*halaaruttaan*...toivottavasti häviää pois särkylääkkeillä ja levolla
Ei jaksa ny mitään sellasta.Orkku auttaa ainakin vähän
Toivottavasti helpottaa
mulla ei panadol auta yhtään mihinkään ikinäNih. Panadol 1g ei auta.
Kiitos.
Buranaa en voi ottaa lääkityksen takia.mulla ei panadol auta yhtään mihinkään ikinä
No onneks on kuule orkku vaihtoehtona!!mulla ei panadol auta yhtään mihinkään ikinä
Rentouttavaa loppuiltaa toffolaan ...ja kauniita unikuvia *pus*Väsyttää. Luen hetken aikaa ja sitten nukkumaan. Halaus Softylle, toivottavasti särky hellittää.