The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyn pomppasi taas!

Mä sain postia Länsi-Uudenmaan sovittelutoimistosta. Mä -tai siis joku mun kanssa samanniminen- seuranaan ilmeisesti puolisonsa ovat syytettyinä kunnianloukkauksesta kolmatta henkilöä kohtaan. Ja mua (muka) pyydetään nyt ottamaan yhteyttä sovittelutomistoon jotta voidaan sopia.

Hienoa!

Miten oikeuslaitokseen voi luottaa kun lähettävät postinsa väärään osoitteeseen?
Oho,onpas iso moka heiltä :eek:
Kait sä ilmotit että väärään osoitteeseen laittoivat ?
 
Oho,onpas iso moka heiltä :eek:
Kait sä ilmotit että väärään osoitteeseen laittoivat ?
Heppu soitti just sieltä sovittelutoimistosta.

Lopputuloksena se, että ovat sotkeneet sotut poliisissa. Ja kyseinen poliisi ei tietenkään oo tänään enää duunissa, pitää odotella huomiseen.

Mut nyt mä tiedän vielä enemmän asiasta. Mun niminen henkilö on useamman vuoden ajan päin näköä haukkunut ja solvannut asianomistajaa.

Miten ne voivat tolleen? Ei kai tietoja saa asiaan kuulmattomille noin vaan kertoa? Vai saako?
 
Heppu soitti just sieltä sovittelutoimistosta.

Lopputuloksena se, että ovat sotkeneet sotut poliisissa. Ja kyseinen poliisi ei tietenkään oo tänään enää duunissa, pitää odotella huomiseen.

Mut nyt mä tiedän vielä enemmän asiasta. Mun niminen henkilö on useamman vuoden ajan päin näköä haukkunut ja solvannut asianomistajaa.

Miten ne voivat tolleen? Ei kai tietoja saa asiaan kuulmattomille noin vaan kertoa? Vai saako?
Hyvä että selvis ees jotakin,joha on. Niin luulis ettei sais kertoo ;)
 
Miksi moni muukin?
..tää on hei elämää :)

Tulee tilanteita, muuttuvia tekijöitä... Joskus on vain hyvä ottaa etäisyyttä, poistua..ja pompsahtaa halutessaan mukaan. Ei suinkaan täällä mitään läsnäolopakkoa ole kenelläkään.

Sen sijaan jutella voi ihan kuka vaan. Sinäkin :). Asiasta kuin asiasta. Kyllä aina joku jotain kommentoi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0roosa0
Muikkamui ja päivää ja iltaakin sulle :)

Torjantai saapui iloksi eli tässä on viikko enemmän kuin mallillaan (y)

Tiiätkö mikä on oikeesti ihanaa:)? Kokeile vaikka jos et usko...vaan etpä taija kehata:sneaky:;)....

Lumihankeen heittäytyminen ja lumienkulin tekeminen :love:...ja siinä samalla kun on selällään, niin se kun lumihiutaleet leijuu kasvoillesi ja vain hengität ja olet:love:...toviksi aika pysähtyy ja tuntuu hyvältä :)!

...mie en taija ikuna osata kasvaa aikuiseksi :barefoot::notworthy:...
 
Muikkamui ja päivää ja iltaakin sulle :)

Torjantai saapui iloksi eli tässä on viikko enemmän kuin mallillaan (y)

Tiiätkö mikä on oikeesti ihanaa:)? Kokeile vaikka jos et usko...vaan etpä taija kehata:sneaky:;)....

Lumihankeen heittäytyminen ja lumienkulin tekeminen :love:...ja siinä samalla kun on selällään, niin se kun lumihiutaleet leijuu kasvoillesi ja vain hengität ja olet:love:...toviksi aika pysähtyy ja tuntuu hyvältä :)!

...mie en taija ikuna osata kasvaa aikuiseksi :barefoot::notworthy:...

 
Muikkamui ja päivää ja iltaakin sulle :)

Torjantai saapui iloksi eli tässä on viikko enemmän kuin mallillaan (y)

Tiiätkö mikä on oikeesti ihanaa:)? Kokeile vaikka jos et usko...vaan etpä taija kehata:sneaky:;)....

Lumihankeen heittäytyminen ja lumienkulin tekeminen :love:...ja siinä samalla kun on selällään, niin se kun lumihiutaleet leijuu kasvoillesi ja vain hengität ja olet:love:...toviksi aika pysähtyy ja tuntuu hyvältä :)!

...mie en taija ikuna osata kasvaa aikuiseksi :barefoot::notworthy:...
Mä tein ton kerran nakuna saunomisen lomassa. Sujui muutoin hienosti mutta kun yritin nousta istumaan ja nousta ylös, upposi käsi vain syvemmälle hankeen ja se olikin aikas hankalaa. :oops:
 
Mä tein ton kerran nakuna saunomisen lomassa. Sujui muutoin hienosti mutta kun yritin nousta istumaan ja nousta ylös, upposi käsi vain syvemmälle hankeen ja se olikin aikas hankalaa. :oops:
..toi onnistuu myös vaatteet päälläkin :D...eikä siitä naurukohtauksesta taho tulla loppua ollenkaan kun ketturoi lopulta hangessa raajat vinksinvonksin :D...
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä