Nooo, jos tarkemmin ajattelee, nii ehkäpäJestamandeera, onksillä oikeen varasto :O
Heeeiii, kavereille kans! :xmas:Nooo, jos tarkemmin ajattelee, nii ehkäpä
Hmm...Heeeiii, kavereille kans! :xmas:
Voithan itte laittaa hyvänyön toivotuksen Tosin en ole kartalla, että mitä on tapahtunu, ku on ollu väsymystä Tarjoon kuitenki olkapäätä :heart:On tää vaan edelleen outoa,ei ole mitään yön toivotuksia tullut tai mitään...pakko se kai vaan totutella ettei niitä enää taida tulla.
Pitäs kai lähteä nukkumaan vaikka ei sinällään edes nukuta.
No se on kyllä totta että ei tässä enää mitään voi menettää mutta mietin tätä nyt vielä,olen lukenut sen tekstin useasti läpi ja se tuntuu oikealta siis se mitä olen siihen rustannut.En nyt kuitenkaan ole sitä lähttänyt ja mietin asiaa nyt vielä.voithan sinä tinku laittaa sen kirjoituksen menemään jos siltä itsestäsi tuntuu
et siinä mitään menetä
saisit ainakin itsellesi rauhan miettimiseltä :hug:
Lähetä pois vain. Ei se miettimällä siitä muutuNo se on kyllä totta että ei tässä enää mitään voi menettää mutta mietin tätä nyt vielä,olen lukenut sen tekstin useasti läpi ja se tuntuu oikealta siis se mitä olen siihen rustannut.En nyt kuitenkaan ole sitä lähttänyt ja mietin asiaa nyt vielä.
En nyt taida laittaa,yleensä hän on sen laittanut toki itsekin niin tehnyt mutta se on yleensä ollut se tapa et hän on sen laittanut.Voithan itte laittaa hyvänyön toivotuksen Tosin en ole kartalla, että mitä on tapahtunu, ku on ollu väsymystä Tarjoon kuitenki olkapäätä :heart:
näinpäLähetä pois vain. Ei se miettimällä siitä muutu
Kuvion voi rikkoa. Ajattele asiaa vaikka nii päi, et ehkä hän oottaa ja sä et teekää mitään. Ei se ota, jos ei annakaan. Kokeile!En nyt taida laittaa,yleensä hän on sen laittanut toki itsekin niin tehnyt mutta se on yleensä ollut se tapa et hän on sen laittanut.
Kiitos olkapään tarjoamisesta niin sinulle kuin kaikille muillekin jotka sitä tarjonnut Ja kaikista muistakin viesteistä joita saanut
No tänään en enää häiritte,taitaa olla jo nukkumassakin jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Mitään en ehkä enää voi menettää sen enepää mitä nyt jo menettänyt mutta pitää tosiaan nyt harkita kun en haluais sitten taas satuttaa itseäni ja missään nimessä en halua roikkua toisessa! sitähän se sitten taitaa olla tai ehkä se on sitä sitten jos sitten jatkuvasti toista häiritsee,nythän en ole lähdön jälkeen laittanut kun pari viestiä siis sinä päivänä kun lähin niin matkalta ja kun pääsin kotiin,että tiesi että olen turvallisesti kotona.Kuvion voi rikkoa. Ajattele asiaa vaikka nii päi, et ehkä hän oottaa ja sä et teekää mitään. Ei se ota, jos ei annakaan. Kokeile!
Hyvää yötä Ihqu:kiss: ja kiitosHyvät yöt teille ja kauniita unia! :kiss:
Tinkulle erityis :hug:
ei kai se roikkumista ole jos yhden tekstin laittaa meneenNo tänään en enää häiritte,taitaa olla jo nukkumassakin jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Mitään en ehkä enää voi menettää sen enepää mitä nyt jo menettänyt mutta pitää tosiaan nyt harkita kun en haluais sitten taas satuttaa itseäni ja missään nimessä en halua roikkua toisessa! sitähän se sitten taitaa olla tai ehkä se on sitä sitten jos sitten jatkuvasti toista häiritsee,nythän en ole lähdön jälkeen laittanut kun pari viestiä siis sinä päivänä kun lähin niin matkalta ja kun pääsin kotiin,että tiesi että olen turvallisesti kotona.
Voit arvata onko kaikkii mietittyentäs jos menet pari päivää myöhemmin?
öitä =)Hyvät yöt teille ja kauniita unia! :kiss:
Tinkulle erityis :hug:
luultavasti onVoit arvata onko kaikkii mietitty