Wreck-It Ralph, muksuin kylykijäisinä.Mikä kuva oli?
Wreck-It Ralph, muksuin kylykijäisinä.Mikä kuva oli?
Okei, no en ehkä kysy suosituksiaWreck-It Ralph, muksuin kylykijäisinä.
olis ollut kyllä kiva tietää:wave:
Onko muutes paljastettu kuka oli nikin the ketju takana?
Ei selvinny mullekaan. Minä se en ainakaan ollu.olis ollut kyllä kiva tietää
Pilvikartasto | www.finnkino.fi Vois olla sellanen minkä itteki kävis kattoon.Okei, no en ehkä kysy suosituksia
Aattelin käyä kuvissa viikolla mut en tiiä mitä menis kattomaan.
ainakin siinä tapauksessa jos toinen on miettinyt ihan loppuun asti ja sanonut ettei tule mitäänmulle on jäänyt tilanteesta semmonen vaikutelma, että kirjoittaminen olisi sekä turhaa että roikkumista
Toi on mullakin harkinnassa. Ootko lukenu sitä kirjaa? Lainasin ite kirjastosta sen mut en oo ehtiny viel lukeen.Pilvikartasto | www.finnkino.fi Vois olla sellanen minkä itteki kävis kattoon.
ei elämästä koskaan tiedä mitä tuo eteen vai tuoko mitäänEipä mua nytten sit kiinnostakaan mitkään miehet jollen tätä yhtä nyt saa ja en todellakaan rupea väkisin pakottamaan että jos tää nyt tosiaan meni näin niin...
Johan siinä menikin sitten oma aikansa kun eron jälkeen sattumalta vastaan tuli mies josta sain heti hyvät vibat ja siitä se sitten lähti pikkuhiljaa tutstuminen,en etsinyt se vaan tuli eteen. Nyt sitten ollaan taas lähtöpisteessä mutta sillä erotuksella ettei mua kiinnosta nyt yhtään ajatellakaan mitään uusia miehiä enkä usko että koskaan sellasta tulen enää tapaamaankaan.Ja juu,ei kannata sanoa että kyllä sä vielä sen löydät,en usko,se on vaan lohdullista sanomista.
En oo lukenu. On ollu mielessä kyllä. Toi Piin elämä vois olla kansToi on mullakin harkinnassa. Ootko lukenu sitä kirjaa? Lainasin ite kirjastosta sen mut en oo ehtiny viel lukeen.
Ja myös tuo Piin elämä kiinnostaa jonkun verran
öitä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28143156:Kai sitä sais kohta siirtyä makuuhuoneen puolelle, ku alkaa väsyttäänki jo.. Kauheeta repimistä jatkuvasti... Hyvät yöt kaikille :kiss:
Tää on ihan totta. Koskaan ei voi tietää mistä löytyy just seei elämästä koskaan tiedä mitä tuo eteen vai tuoko mitään
ei kannata noinkaan ajatella
En mä tiedä onko se ajatellut asian loppuun asti,jotenkin se asia jäi vähän epäselväksi kun siinä lähdön hetkellä sit vielä jotain puhuttiin.Tai ehkä se asia jäi mulle epäselväksi. Mistä mä nyt sitten tiedän millä mielellä se loppujen lopuks on kun sano että tunteita on mutta sitten ne muut asiat siinä vähän niinkun vaivas(joitsta en täällä rupee rupee selvittelee).Sano vaan et voin ottaa yhteyttä jos haluan. Mutta onko se sitten vaan taas sitä sanomista vai tarkoittiko sitä oikeesti.Musta tollanen lause on turha sanoa jos ei sitä tarkoita mitä se sitten hyödyttää jos sitä ei tarkoita.Ja kaipa se itte ottas yhteyttä jos oikeesti haluisi,näin ainakin luulis.ainakin siinä tapauksessa jos toinen on miettinyt ihan loppuun asti ja sanonut ettei tule mitään
Mulla on tääki kirja, lukemattomana :snotty:En oo lukenu. On ollu mielessä kyllä. Toi Piin elämä vois olla kans
tai löytyykö ollenkaan : /Tää on ihan totta. Koskaan ei voi tietää mistä löytyy just se
itse voisin ehkä kirjoituksen lähettää, jos tuntuisi siltä että jotain on jäänyt epäselvksi/mietityttäänEn mä tiedä onko se ajatellut asian loppuun asti,jotenkin se asia jäi vähän epäselväksi kun siinä lähdön hetkellä sit vielä jotain puhuttiin.Tai ehkä se asia jäi mulle epäselväksi. Mistä mä nyt sitten tiedän millä mielellä se loppujen lopuks on kun sano että tunteita on mutta sitten ne muut asiat siinä vähän niinkun vaivas(joitsta en täällä rupee rupee selvittelee).Sano vaan et voin ottaa yhteyttä jos haluan. Mutta onko se sitten vaan taas sitä sanomista vai tarkoittiko sitä oikeesti.Musta tollanen lause on turha sanoa jos ei sitä tarkoita mitä se sitten hyödyttää jos sitä ei tarkoita.Ja kaipa se itte ottas yhteyttä jos oikeesti haluisi,näin ainakin luulis.
tuli majuri mieleen mutta oli jotenkin naismainen kirjoitustyyliEi selvinny mullekaan. Minä se en ainakaan ollu.
Mä vaan niin harvoin enää käyn missään ja täältä en edes ketään halua eli pitäs lähteä muille maille katselemaan ja sitä ei taas yksin oikeen saa aikaseksi,mielummin matkailis jonkun kanssa mutta kun kaikki on jo vakiintuneita niin ei niitä oikeen minnekkään saa,esim kesällä jonnekin reissuun.Tää on ihan totta. Koskaan ei voi tietää mistä löytyy just se
En mä löytäny mistään IRLMä vaan niin harvoin enää käyn missään ja täältä en edes ketään halua eli pitäs lähteä muille maille katselemaan ja sitä ei taas yksin oikeen saa aikaseksi,mielummin matkailis jonkun kanssa mutta kun kaikki on jo vakiintuneita niin ei niitä oikeen minnekkään saa,esim kesällä jonnekin reissuun.
En mä minnekkään nettitreffeille ala.Ei niitä jaksa ruveta selvittelee kuka on tosissaan ja kuka vaan pi**un perään ja kuka on muuten vaan seko.En mä löytäny mistään IRL
En mä löytäny mistään nettipalstaltakaanEn mä minnekkään nettitreffeille ala.Ei niitä jaksa ruveta selvittelee kuka on tosissaan ja kuka vaan pi**un perään ja kuka on muuten vaan seko.
no mistä sitten?! sulla joku salanen paikka mistä niitä löytääEn mä löytäny mistään nettipalstaltakaan
Netissä voi tavata muutenki ku deittipalstalla. Mun kaveri tutustui kivaan mieheen yhden bändin fanifoorumillaEn mä minnekkään nettitreffeille ala.Ei niitä jaksa ruveta selvittelee kuka on tosissaan ja kuka vaan pi**un perään ja kuka on muuten vaan seko.
Jestamandeera, onksillä oikeen varasto :Ono mistä sitten?! sulla joku salanen paikka mistä niitä löytää