The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Miekin voisin mennä kattoo jotain leffaan mut en tiä mitä..enkä tiiä et kenen kans menisin ees..tosin jos joku hyvä lasten leffa niin sit miulla on kaverit sinne :D
 
Eipä mua nytten sit kiinnostakaan mitkään miehet jollen tätä yhtä nyt saa ja en todellakaan rupea väkisin pakottamaan että jos tää nyt tosiaan meni näin niin...

Johan siinä menikin sitten oma aikansa kun eron jälkeen sattumalta vastaan tuli mies josta sain heti hyvät vibat ja siitä se sitten lähti pikkuhiljaa tutstuminen,en etsinyt se vaan tuli eteen. Nyt sitten ollaan taas lähtöpisteessä mutta sillä erotuksella ettei mua kiinnosta nyt yhtään ajatellakaan mitään uusia miehiä enkä usko että koskaan sellasta tulen enää tapaamaankaan.Ja juu,ei kannata sanoa että kyllä sä vielä sen löydät,en usko,se on vaan lohdullista sanomista.
ei elämästä koskaan tiedä mitä tuo eteen vai tuoko mitään :)
ei kannata noinkaan ajatella :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
ainakin siinä tapauksessa jos toinen on miettinyt ihan loppuun asti ja sanonut ettei tule mitään
En mä tiedä onko se ajatellut asian loppuun asti,jotenkin se asia jäi vähän epäselväksi kun siinä lähdön hetkellä sit vielä jotain puhuttiin.Tai ehkä se asia jäi mulle epäselväksi. Mistä mä nyt sitten tiedän millä mielellä se loppujen lopuks on kun sano että tunteita on mutta sitten ne muut asiat siinä vähän niinkun vaivas(joitsta en täällä rupee rupee selvittelee).Sano vaan et voin ottaa yhteyttä jos haluan. Mutta onko se sitten vaan taas sitä sanomista vai tarkoittiko sitä oikeesti.Musta tollanen lause on turha sanoa jos ei sitä tarkoita mitä se sitten hyödyttää jos sitä ei tarkoita.Ja kaipa se itte ottas yhteyttä jos oikeesti haluisi,näin ainakin luulis.

On mulla käyny mielessä sekin et ei se uskalla ottaa yhteyttä enää kun ajattelee että mä en halua ja mä ajattelen siitä samalla lailla niin siinäpä sitä ollaan,kun vaan vois kysyä vielä suoraan että mikä on homman nimi niin ei tarvis miettiä ja jossitella.
 
Viimeksi muokattu:
En mä tiedä onko se ajatellut asian loppuun asti,jotenkin se asia jäi vähän epäselväksi kun siinä lähdön hetkellä sit vielä jotain puhuttiin.Tai ehkä se asia jäi mulle epäselväksi. Mistä mä nyt sitten tiedän millä mielellä se loppujen lopuks on kun sano että tunteita on mutta sitten ne muut asiat siinä vähän niinkun vaivas(joitsta en täällä rupee rupee selvittelee).Sano vaan et voin ottaa yhteyttä jos haluan. Mutta onko se sitten vaan taas sitä sanomista vai tarkoittiko sitä oikeesti.Musta tollanen lause on turha sanoa jos ei sitä tarkoita mitä se sitten hyödyttää jos sitä ei tarkoita.Ja kaipa se itte ottas yhteyttä jos oikeesti haluisi,näin ainakin luulis.
itse voisin ehkä kirjoituksen lähettää, jos tuntuisi siltä että jotain on jäänyt epäselvksi/mietityttään
vaikea sanoa kun ei tunne koko "palapeliä"
 
Tää on ihan totta. Koskaan ei voi tietää mistä löytyy just se :)
Mä vaan niin harvoin enää käyn missään ja täältä en edes ketään halua eli pitäs lähteä muille maille katselemaan ja sitä ei taas yksin oikeen saa aikaseksi,mielummin matkailis jonkun kanssa mutta kun kaikki on jo vakiintuneita niin ei niitä oikeen minnekkään saa,esim kesällä jonnekin reissuun.
 
Mä vaan niin harvoin enää käyn missään ja täältä en edes ketään halua eli pitäs lähteä muille maille katselemaan ja sitä ei taas yksin oikeen saa aikaseksi,mielummin matkailis jonkun kanssa mutta kun kaikki on jo vakiintuneita niin ei niitä oikeen minnekkään saa,esim kesällä jonnekin reissuun.
En mä löytäny mistään IRL ;)

Aina on toivoa!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä