The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua ahdistaa kaikki tollaset sinnkkujutut ihan tajuttomasti,en voi ees telkasta katsoa mitään sinkkuohjelmia ne on joten niin....Argh!! Mulla on ainakin sellanen tunne että ei noista mitään todellisia juttuja löydä,yhen kahen illan juttuja ja siihen ne sitten jääkin.
ei noista koskaan tiedä
joskus voi vaikka löytyäkin joku :)

maajusseistakin jotkut löytäneet kumppaneita

en siis kuitenkaan tuollaisia seuraa mutta lehdethän noista kertovat :)

mä itse voisin ehkä mennä joihinkin sinkkujuttuihin, en siis telkkaan vaan johonkin muuhin
 
no kuka hullu kiinnostuis loppuun 50v äijästä?

meikäläisen tilanteessa viimen oljenkorsi on pitää kaiken voimin kiinni nyksästä

se on tosin mun vahvin puoli, onnex
tuo oljenkorsi on kyllä hyvä :heart:

kai sitä voi löytää, tiedän parikin jotka löytäneet kumppaneita vielä 50v iäkkäämmällä puolella

en tykännyt tuosta ekasta rivistä mutta muista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28142995:
Multa jää yleensä sellanen pieni siivu sieltä lopusta syömättä tai sitte syön kokonaan, pitsankin jaksan aina syödä kokonaan, välillä hävettää mennä jonkun kanssa syömään, kun syön ku hevonen ja toinen sitte syö puolet siitä määrästä ku mä, jos sitäkään...
kyllä mäkin pitsan jaksan, ainakin normaalikokoisen jos siitä puhut :D

tiedä sitten onko noissa rullissa kokoeroja
se mitä yleensä itse syön on iso
siis rullakepappi :attn: ettei tule väärinkäsityksiä :LOL:
 
kyllä mäkin pitsan jaksan, ainakin normaalikokoisen jos siitä puhut :D

tiedä sitten onko noissa rullissa kokoeroja
se mitä yleensä itse syön on iso
siis rullakepappi :attn: ettei tule väärinkäsityksiä :LOL:
Kyllä niissä varmasti kokoeroja on, mutta tuo rullakebabbi on aika reilunkokoinen, mitä tuolta saa, sama ku pitsat tulee lautaselta yli, eikä täytteitäkään pihistellä.

Monilta jää neljäsosa pitsasta syömättä, mutta kyllä tänne mahtuu :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Eipä mua nytten sit kiinnostakaan mitkään miehet jollen tätä yhtä nyt saa ja en todellakaan rupea väkisin pakottamaan että jos tää nyt tosiaan meni näin niin...

Johan siinä menikin sitten oma aikansa kun eron jälkeen sattumalta vastaan tuli mies josta sain heti hyvät vibat ja siitä se sitten lähti pikkuhiljaa tutstuminen,en etsinyt se vaan tuli eteen. Nyt sitten ollaan taas lähtöpisteessä mutta sillä erotuksella ettei mua kiinnosta nyt yhtään ajatellakaan mitään uusia miehiä enkä usko että koskaan sellasta tulen enää tapaamaankaan.Ja juu,ei kannata sanoa että kyllä sä vielä sen löydät,en usko,se on vaan lohdullista sanomista.
 
Ja mä kun luulin että tuo ikäkompleksi on naisten juttu mutta ei, se näyttää olevan enemmän miesten ongelma :D Omanikin vinkuu vähän väliä vanhuuttaan, täyttää tänä vuonna 40. 90- vuotias on vanha. Siis minulle, joka olen kohta 30. Alle viiskymppiset on just hippeimmillään :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Eipä mua nytten sit kiinnostakaan mitkään miehet jollen tätä yhtä nyt saa ja en todellakaan rupea väkisin pakottamaan että jos tää nyt tosiaan meni näin niin...

Johan siinä menikin sitten oma aikansa kun eron jälkeen sattumalta vastaan tuli mies josta sain heti hyvät vibat ja siitä se sitten lähti pikkuhiljaa tutstuminen,en etsinyt se vaan tuli eteen. Nyt sitten ollaan taas lähtöpisteessä mutta sillä erotuksella ettei mua kiinnosta nyt yhtään ajatellakaan mitään uusia miehiä enkä usko että koskaan sellasta tulen enää tapaamaankaan.Ja juu,ei kannata sanoa että kyllä sä vielä sen löydät,en usko,se on vaan lohdullista sanomista.
No ihmeellistä olis jos olis heti vaan et eikun uutta kehiin. Kyllähän sitä normaalisti ihminen haavoittuu ja tarvii toipumisaikaa jos on ehtinyt kuitenkin ihastua ja ajatella tulevaisuutta.

Ite oon joskus nuollut haavojani pari vuottakin, vaikkei siis edes ollut ns oikeaa suhdetta. Vaan tapailua joka vastoin toiveitani ei syventynyt...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28143054:
Ja mä kun luulin että tuo ikäkompleksi on naisten juttu mutta ei, se näyttää olevan enemmän miesten ongelma :D Omanikin vinkuu vähän väliä vanhuuttaan, täyttää tänä vuonna 40. 90- vuotias on vanha. Siis minulle, joka olen kohta 30. Alle viiskymppiset on just hippeimmillään :xmas:
Mun yks hyvä ystävä täyttää kesällä 50, me luvattiin ostaa sille syndelahjaksi Tuksun privashow. Jostain syystä se ei vaikuttanut yhtään innostuneelta, kiitollisuudesta nyt puhumattakaan :confused:
 
IhanaValo
Heipsis!
Katoin VoFin ja vähän hallikisoja, miten lie oonkin innostunu noita hiihtoja ja muutakin urheilua nyt taas kattelee..en tosin muista ees mitkähän kisat ne mahtoi olla siel hallis..mut hiihdos eikös ne ihan maailmanmestaruuksia taas jakele?

Mie oon taas taistellu itteni kans..tuntuu etten tunne ees itteeni, kuka oikeesti olen ja mitä haluan : / Kriiseilen siis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28143156:
Kai sitä sais kohta siirtyä makuuhuoneen puolelle, ku alkaa väsyttäänki jo.. Kauheeta repimistä jatkuvasti... Hyvät yöt kaikille :kiss:
Öitä:)

pitäs kai itekin siirtyä nukkumaan mutta ei oikeen nukutaaan.Se olis vaan nyt hyvä ratkasu kun on väsynyt,ei niinkään fyysisesti enää mutta henkisesti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä