The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On tää vaan edelleen outoa,ei ole mitään yön toivotuksia tullut tai mitään...pakko se kai vaan totutella ettei niitä enää taida tulla.

Pitäs kai lähteä nukkumaan vaikka ei sinällään edes nukuta.
Voithan itte laittaa hyvänyön toivotuksen :) Tosin en ole kartalla, että mitä on tapahtunu, ku on ollu väsymystä :( Tarjoon kuitenki olkapäätä :heart:
 
Ääh, pakko opiskella vielä vähän. Olen tosin lukenut kielioppia tässä samalla ja siksi voinkin nyt kertoa teille että partikkelien eri alakategorioiden kriteerit ovat kuitenkin väistämättä paitsi syntaktis-distributionaalisia myös funktionaalisia ja pragmaattisia. Nih.

Ja nyt menen lukemaan tuonne pöydän ääreen :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
voithan sinä tinku laittaa sen kirjoituksen menemään jos siltä itsestäsi tuntuu :)
et siinä mitään menetä

saisit ainakin itsellesi rauhan miettimiseltä :hug:
No se on kyllä totta että ei tässä enää mitään voi menettää mutta mietin tätä nyt vielä,olen lukenut sen tekstin useasti läpi ja se tuntuu oikealta siis se mitä olen siihen rustannut.En nyt kuitenkaan ole sitä lähttänyt ja mietin asiaa nyt vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voithan itte laittaa hyvänyön toivotuksen :) Tosin en ole kartalla, että mitä on tapahtunu, ku on ollu väsymystä :( Tarjoon kuitenki olkapäätä :heart:
En nyt taida laittaa,yleensä hän on sen laittanut toki itsekin niin tehnyt mutta se on yleensä ollut se tapa et hän on sen laittanut.

Kiitos olkapään tarjoamisesta niin sinulle kuin kaikille muillekin jotka sitä tarjonnut:) Ja kaikista muistakin viesteistä joita saanut:)
 
En nyt taida laittaa,yleensä hän on sen laittanut toki itsekin niin tehnyt mutta se on yleensä ollut se tapa et hän on sen laittanut.

Kiitos olkapään tarjoamisesta niin sinulle kuin kaikille muillekin jotka sitä tarjonnut:) Ja kaikista muistakin viesteistä joita saanut:)
Kuvion voi rikkoa. Ajattele asiaa vaikka nii päi, et ehkä hän oottaa ja sä et teekää mitään. Ei se ota, jos ei annakaan. Kokeile!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kuvion voi rikkoa. Ajattele asiaa vaikka nii päi, et ehkä hän oottaa ja sä et teekää mitään. Ei se ota, jos ei annakaan. Kokeile!
No tänään en enää häiritte,taitaa olla jo nukkumassakin jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Mitään en ehkä enää voi menettää sen enepää mitä nyt jo menettänyt mutta pitää tosiaan nyt harkita kun en haluais sitten taas satuttaa itseäni ja missään nimessä en halua roikkua toisessa! sitähän se sitten taitaa olla tai ehkä se on sitä sitten jos sitten jatkuvasti toista häiritsee,nythän en ole lähdön jälkeen laittanut kun pari viestiä siis sinä päivänä kun lähin niin matkalta ja kun pääsin kotiin,että tiesi että olen turvallisesti kotona.
 
No tänään en enää häiritte,taitaa olla jo nukkumassakin jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Mitään en ehkä enää voi menettää sen enepää mitä nyt jo menettänyt mutta pitää tosiaan nyt harkita kun en haluais sitten taas satuttaa itseäni ja missään nimessä en halua roikkua toisessa! sitähän se sitten taitaa olla tai ehkä se on sitä sitten jos sitten jatkuvasti toista häiritsee,nythän en ole lähdön jälkeen laittanut kun pari viestiä siis sinä päivänä kun lähin niin matkalta ja kun pääsin kotiin,että tiesi että olen turvallisesti kotona.
ei kai se roikkumista ole jos yhden tekstin laittaa meneen :)
ja tuonhan voit jossain muodossa siihen jotenkin myös laittaa
ja kun sydämeesi jo sattuu, voiko siihen sattua enää paljon enempää?
samaan suruun menisi :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä