ei tietoa mutta entäs tällainen :-] joku hymynaama vaimitä tällänen hymiö tarkoittaa =-0 vai onks se sama kun tämä :O
ei tietoa mutta entäs tällainen :-] joku hymynaama vaimitä tällänen hymiö tarkoittaa =-0 vai onks se sama kun tämä :O
kirahvillekin öitä :kiss:Kiraffi painuu kanssa tästä pedin puolelle, hyvää yötä kaikille :wave:
heti on tosi pitkä työpäivä edessä, koita jaksaaMä lähden Tinkun lailla nukkumaan, että jaksaa huomenna tehdä raskaan töihin paluun lomalta - ruhtinaalinen tunti taas töitä ja sitten mahdollisesti mummulaan suunta, jos aikataulu antaa periksi.
Hyvää yötä kaikille mussukoille! :kiss:
huomenta :flower:Huomenta :wave: mitäs kuuluupi??
Niin on Olin kuuden aikaan tuon pikkuisen kanssa nurkan takana asioilla...hyi saakutti että oli vilu..huomenta :flower:
taas liikaa pakkasta, ainakin näin aamusta
:kiss:Wuhuu, aivan loistokas päivä viedä matot pihalle ja pestä lattiat.. EIKÖ? En oo tehny suursiivousta mies muistiin ja aattelin että nyt on se hetki
Huomenttaaaaa
huomenta :wave: toivottavasti menee ohi tuo väsymys.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28144686:Huomenta.
Mä nukuin ilmiselvästi liikaa, koska oon ihan järkyttävän väsyny edelleen, tosin oli nii kauhee meno meikäläisen unissa taas, että johtuiskohan siitä tuo väsymys..
Toivottavasti se tästä menis sitte. Ei se periaattees mitään haittaa, ku oon vaan kotona, vaikka oliskin vähän väsy, mutta olis se kiva saada jotain aikaseksikin, eikä vaan pelkkää makoilua..huomenta :wave: toivottavasti menee ohi tuo väsymys.
Sun tarttee tul tänne meille...meillä olis hommaa kyl...hihihiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28144710:Toivottavasti se tästä menis sitte. Ei se periaattees mitään haittaa, ku oon vaan kotona, vaikka oliskin vähän väsy, mutta olis se kiva saada jotain aikaseksikin, eikä vaan pelkkää makoilua..
Pojillakin tulee lyhkänen viikko, ku pidän niillä kaks vapaapäivää tälläviikolla ja hoitopäivätki on 5 tuntia vaan Toivottavasti osuis sitte hyvät ilmat, että päästäs ulkoilemaan yms.
siivousvimman puuska iski jälleenWuhuu, aivan loistokas päivä viedä matot pihalle ja pestä lattiat.. EIKÖ? En oo tehny suursiivousta mies muistiin ja aattelin että nyt on se hetki
Huomenttaaaaa
Jooooo iski kun on niin pirtsakka pakkanen että on kiva kun kämppä tuoksuu hyvälle ja raikkaalle kun on siivonnu! Ja sit saa sen jälkeen käpertyä peiton alle teetä juomaansiivousvimman puuska iski jälleen
Joo, niin meilläki olis hommaa, ihan ekaksi tarvis toi vaatehuone raijata, sen jälkeen muksujen lelut (taas kerran), sit ikkunoita ehkä pitäs pestä ja siivota tääl kotona... Eli kyllä hommaa on.. Mut kait se tästä ku pääsee alkuu ensiSun tarttee tul tänne meille...meillä olis hommaa kyl...hihihi
:wave:Huomenta!
vielä olis vapaata täällä jäljellä taidan ottaa ja lähteä käymään jossain muuten menee vaan miettimiseks ja itkuiluksi.
Kyllä se halailu jossain vaiheessa helpottaa :hug:Jooooo iski kun on niin pirtsakka pakkanen että on kiva kun kämppä haisee hyvälle ja raikkaalle kun on siivonnu! Ja sit saa sen jälkeen käpertyä peiton alle teetä juomaan
Mitä nyt saa vessan pönttöä tavata vähän väliä