Niimpä niin...taitaa olla sekä että
Täällä alko sataa lunta ja tuuleeki oikeen pirusti, ompa kiva ilma taas :/
Niimpä niin...taitaa olla sekä että
mä niin tiesin että ne alkaa paisumaanMitä tisseihin tulee niin jo ne on koolla kasvanut :ashamed: :saint:
Minne sä sitä oisit sitten viemässä? elä kuule kiusaa sitä tai se muuttuu oikeesti ooppelin paskaks.mun auto aikoo vissiin muuttua ooppeliksi, jo toisen kerran tänä talvena se päätti et ollaan perkele, ei lähetä
Meilläpäin kaikista autoista tulee aikanaan fordejamun auto aikoo vissiin muuttua ooppeliksi, jo toisen kerran tänä talvena se päätti et ollaan perkele, ei lähetä
Mie jo ajattelin että lokarikaariin ja helmapelteihin muodostunut Fe2O3mun auto aikoo vissiin muuttua ooppeliksi, jo toisen kerran tänä talvena se päätti et ollaan perkele, ei lähetä
Böö vaan itellesAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146289:Bööö :wave:
Mä sain vähän jo silmiäni auki, ku kävin poikia hakemassa hoidosta, mutta kyllä silti vähän on höntti olo vieläkin..
tää mun oli voorti :ashamed:Meilläpäin kaikista autoista tulee aikanaan fordeja
Mun ei.mun auto aikoo vissiin muuttua ooppeliksi, jo toisen kerran tänä talvena se päätti et ollaan perkele, ei lähetä
Moikkelis :kiss:Mun ei.
Pakkasta aamulla -21 ja taas unohdin laittaa lämmitykseen, niin hyvin hörähti. Käyntiin on kyllä hyvä tuo Mitsu lähtemään ja lämpiääkin enemmän kun kiitettävästi.
Muissa ominaisuuksissa taitaa sitten sun kiesis viedä.
ja terve vaan kaikille :wave:
Ei kiitos en juo sitä mutta taidanpa laittaa itselleni lämpimän kuppilisen kaakaota teen sijaan.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146334:Maistuuko jollekin muulle sumppi? Keittelin tossa just
mulla tyhjenee jostain syystä akkuMun ei.
Pakkasta aamulla -21 ja taas unohdin laittaa lämmitykseen, niin hyvin hörähti. Käyntiin on kyllä hyvä tuo Mitsu lähtemään ja lämpiääkin enemmän kun kiitettävästi.
Muissa ominaisuuksissa taitaa sitten sun kiesis viedä.
ja terve vaan kaikille :wave:
Kuuma kaakao on kyllä hyvää ja sitte sinne raakoja makaroneja joukkoonEi kiitos en juo sitä mutta taidanpa laittaa itselleni lämpimän kuppilisen kaakaota teen sijaan.
Oot varmaan kattonu sieltä akusta nesteet ja miettiny uuden hankkimista?mulla tyhjenee jostain syystä akku
Mitä hassutuksia sä höpiset?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146405:Kuuma kaakao on kyllä hyvää ja sitte sinne raakoja makaroneja joukkoon
Jep, se akun terminaalien putsaus auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146414:Oot varmaan kattonu sieltä akusta nesteet ja miettiny uuden hankkimista?
Meillä teki civicissä tota samaa kylmällä ilmalla ja ku vaihettiin uus akku, nii ei oo sen jälkeen tyhjentäny kertaakaan..
se akun ryökäle on niin pösilössä paikassa ettei siihen kotikonstein pääse käsiksiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146414:Oot varmaan kattonu sieltä akusta nesteet ja miettiny uuden hankkimista?
Meillä teki civicissä tota samaa kylmällä ilmalla ja ku vaihettiin uus akku, nii ei oo sen jälkeen tyhjentäny kertaakaan..