Mmmm... kuuma kaakao ja ruisleipä Oliskohan nälkä vai miksi lie maistui niin hyvältä.
Mäkin joskus ihmettelin, että mitä hittoa, mut sitte kerran kun kokeilin, niin on tullu uusittua monesti, en nyt enää sentään joka kerta laita, mut sillon tällönMitä hassutuksia sä höpiset?
kuumaan kaakaoon kuuluu laittaa kermavaahtoa tai vaahtiksia tosin nyt mulla ei ole kumpaakaan et sais laitettua.
No onpas typerää, tosin on mun muistaakseni yleistä, nykysissä autoissa, että akku on jossain piilossa, ettei siihen tahdo päästä käsiksi, kuin purkamalla puolet moottoritilasta.se akun ryökäle on niin pösilössä paikassa ettei siihen kotikonstein pääse käsiksi
pitänee vaihdattaa se
No pakkohan tuo on joskus sitten testata et mitä hullutuksia sitä oikeen onAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146523:Mäkin joskus ihmettelin, että mitä hittoa, mut sitte kerran kun kokeilin, niin on tullu uusittua monesti, en nyt enää sentään joka kerta laita, mut sillon tällön
No pakkohan tuo on joskus sitten testata et mitä hullutuksia sitä oikeen on
Tinkuliinin laittama =-0 tarkoittaa mielestäni hämmästynyttä ilmettä, famipalan :-] hymyäei tietoa mutta entäs tällainen :-] joku hymynaama vai
O_OHuomenta!
Itte kävin ettimässä dildot ja sauvat, anaalitapit vaan puuttuu viel...vaan näinköhän niitä tulee sit ees käytettyy, en mikään seksipeto oo ja se anaalitappi on aika iso, ihan oikeesti.
:O Aika törkee väännös..hyi sinua, kuka oletkin.Alkuperäinen kirjoittaja Hyiettä;28146705:
Heiiii:wave:Päivää :wave:
Mä oon ihan pessy muiden vaatteiden seassa, eikä yhdetkää oo viel koskaan kärsineet siitä mitenkään..Ootteko te pesseet rintsikoita käsin vai koneessa käsipesuohjelmalla? entäs käytättekö usein pikapesuohjelmia? ajattelin vaan et onko noi pikapesuohjelmat kauheen kannattavia pidemmän päälle.
Mä inhoan käsin pestä rintsikoita vaikka se ehkä säästäisikin niitä.Ei nyt tietty joka kerta tarvii koneeseen heittää mutta edes joskus. Mulla nyt vaateet ei koskaan ole likasia likasia enemminkin hikisiä ja kevyesti likaisia niin mietin vaan et mikä tässä nyt olis sitten se viisain tapa.Pyyhkeet ja petivaateet pesen normaalisti mutta kevyesti likaset ja hikiset niin sehän on veden ja sähkön tuhlausta jos pesee aina normisti.Toki aika ajoin niinkinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28147303:Mä oon ihan pessy muiden vaatteiden seassa, eikä yhdetkää oo viel koskaan kärsineet siitä mitenkään..
Pikapesua käytän oikeestaan vaan sillon, jos on unohtunu tyhjätä pesukone illalla, niin heitän aamusti pikapesuohjelman pyörimään. Tuokin on aika harvinaista, että noin kävis. Saattaisin ehkä käyttää enemmänkin, jos pesisin vaan omia vaatteita, jotka ei oikeesti oo kauheen likaisia, mutta kun pesen poikien vaatteet samalla, niin en usko, että aina puhdistuisivat pikapesussa
Hienopesu 30 asteessa. Käytän tosi harvoin pikapesua.Ootteko te pesseet rintsikoita käsin vai koneessa käsipesuohjelmalla? entäs käytättekö usein pikapesuohjelmia? ajattelin vaan et onko noi pikapesuohjelmat kauheen kannattavia pidemmän päälle.
:vampire::vampire:
Joskus tuli sellainen himo juustonaksuihin ja valkosipulidippiin että oli pakko hakeaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28147612:Mun tekee ihan hitosti mieli juustonaksuja, ku näin mainoksen. Pakko lähtee varmaan Saleen ostoksille..
Kiva tää ku koittaa vähentää tupakanpolttoa nii sit tekee mieli kaikkia herkkuja
Harmi että seksiä ei saa purkista niin kuin pillereitä. Lähe nyt säryssä etsimään miestä.Tätähän mä teille joskus sanoin kun kerroin että tää auttaa ja niinkun sitä nyt olis tarvinnut tutkia niin sekin on nyt tehty eipä ollut mikään uusi uutinen.
Tutkimus: Seksi parantaa p
mut eikös sulla ole ihan soiton päässä se helpottaja jos iskee päänsärky/migreeni? ei tarvii lähteä ettimään.Harmi että seksiä ei saa purkista niin kuin pillereitä. Lähe nyt säryssä etsimään miestä.