senkin hävytön pikkupervo
senkin hävytön pikkupervo
Nii ootkiihävytön
pikkupervo
no mutta majuri, hyiiiiPierasin roiskeet seinälle
Mää jo luulin ensimmäisen virkkeen luettuani, että olet saanu kunnolla piiskaaIltaa!
Miun persus on niiiiiiiin hellänä. Hemmetin kyykyt ja sit tuli vielä rämmittyä hankalinta reittiä uudelle luolalle. Ja kun toi lumi. On yllärikuoppa yllärikuopan perään. Oivoi.
Ei se haiseno mutta majuri, hyiiii
M i t ä mä just luin???Iltaa!
Miun persus on niiiiiiiin hellänä. Hemmetin kyykyt ja sit tuli vielä hankalinta reittiä perään. Oivoi.
perse hellänä kyykkyjen takia on just parhainta masokismiaIltaa!
Miun persus on niiiiiiiin hellänä. Hemmetin kyykyt ja sit tuli vielä rämmittyä hankalinta reittiä uudelle luolalle. Ja kun toi lumi. On yllärikuoppa yllärikuopan perään. Oivoi.
no ei vissiin taas joo...ja vaikka ei haisiskaan nii entäs ne roiskeet seinässä? niitä tapetista irti saaEi se haise
Vaiha tapetitno ei vissiin taas joo...ja vaikka ei haisiskaan nii entäs ne roiskeet seinässä? niitä tapetista irti saa
sun seiniin? miks mä niin tekisin?Vaiha tapetit
samiksii ollaan, mulla tuli tosta gifsistä sama biisi mieleen
Mikäs sen estää?mä niin tykkään tästä..vähänkö ois ihana olla sohvannurkassa hämärän keskellä kuuntelemassa tätä, pelkässä kynttilänvalossa
Ranteet auki musiikkia..mä niin tykkään tästä..vähänkö ois ihana olla sohvannurkassa hämärän keskellä kuuntelemassa tätä, pelkässä kynttilänvalossa
Kais, iso halaus.
Ilta sairastupaa pyöritän. Nyt leffana Aku Ankka.
housussas onRanteet auki musiikkia..