Paivaa ja iltaa ja muikkamuit ja silleesti
...ja terkkuset saunasta ihunalta loylyhengelta
ja hersyvan railakkaat iltawilleroisen jalkimaininki hihityksetkin...naa mitaan taalla taija nukkua kun pupatusta ja kikatusta kuuluu
..no, aamu kiittelee sitten yhta sun toistakin
Hirrrweeenkarmeen kiirusta viikkohassakkaa, paakkosesta saa pitaa kiinni silla muutoin ma varmaan oisin se jo hukannut jonnekin
...huominen on ihan kaaosjuoksusekopaiva, ihan tasantarkkaan tiian jo etukateen etta oon myohassa tai ainakin unohdan jo valmiiksi jotakin eli sanomista tullee ja punastelua ja taatusti nauramistakin
Mutta kansalaiset - oliko muuten ihan huikeen kaunis paiva tanaan? Oli
...ihanaa kuuramekkoa puissa, semmoinen jumalaisen kaunis talvisatumaa avautui silmien eteen ihan jokapaikassa*huokailee tarviolle ittensa*...ja just sopivasti pakkasta ja kaikkee
Ai ni!! Ma oon niin paras ja ihana ja mahtava ja huikee
...tanaan vasasin kaikkien luonnonlakien vastaisesti oikein - haikaisty nyt oikeesti koska ma olen vielakin sita
- Coq au vin eli kukkoa viinissa
....ja voitko kuvitella, koska tiukkaa tekee mulle....Koko ipanakolmikko soi sita hyvalla ruokahalulla
!! Ihan kaikki meni, herkkusienet, sipulit, porkkanat, purjot...kaikki!!
Ja jalkikateen kun pojat kyseli etta mita ihmetta kummaa toi oikein oli, niin keskimmainen repes taysin ja sanoi etta: - Ei oo totta!! Me oltiin ihan sienissa kun vedettiin kaksin kasin lautaset tyhjiksi
!!
Ma
...kiraffisen tyylilla 6/5..vahintaan