The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Paivaa ja iltaa ja muikkamuit ja silleesti :)

...ja terkkuset saunasta ihunalta loylyhengelta :love: ja hersyvan railakkaat iltawilleroisen jalkimaininki hihityksetkin...naa mitaan taalla taija nukkua kun pupatusta ja kikatusta kuuluu :D..no, aamu kiittelee sitten yhta sun toistakin :D

Hirrrweeenkarmeen kiirusta viikkohassakkaa, paakkosesta saa pitaa kiinni silla muutoin ma varmaan oisin se jo hukannut jonnekin :D...huominen on ihan kaaosjuoksusekopaiva, ihan tasantarkkaan tiian jo etukateen etta oon myohassa tai ainakin unohdan jo valmiiksi jotakin eli sanomista tullee ja punastelua ja taatusti nauramistakin

Mutta kansalaiset - oliko muuten ihan huikeen kaunis paiva tanaan? Oli :love:...ihanaa kuuramekkoa puissa, semmoinen jumalaisen kaunis talvisatumaa avautui silmien eteen ihan jokapaikassa*huokailee tarviolle ittensa*...ja just sopivasti pakkasta ja kaikkee :love:

Ai ni!! Ma oon niin paras ja ihana ja mahtava ja huikee :love: :D...tanaan vasasin kaikkien luonnonlakien vastaisesti oikein - haikaisty nyt oikeesti koska ma olen vielakin sita :) - Coq au vin eli kukkoa viinissa:eek::love:....ja voitko kuvitella, koska tiukkaa tekee mulle....Koko ipanakolmikko soi sita hyvalla ruokahalulla :)!! Ihan kaikki meni, herkkusienet, sipulit, porkkanat, purjot...kaikki!!

Ja jalkikateen kun pojat kyseli etta mita ihmetta kummaa toi oikein oli, niin keskimmainen repes taysin ja sanoi etta: - Ei oo totta!! Me oltiin ihan sienissa kun vedettiin kaksin kasin lautaset tyhjiksi :D:D!!

Ma :love:...kiraffisen tyylilla 6/5..vahintaan :rolleyes: :D
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Pataan yksi ja kokille kaksi pulloa viiniä (y) Luulis että riittää :D
Älkää erehtykö laittamaan vettä sekaan, vain viiniä!
Kumpaankaan, pataan tai kokkiin!
Pojat oli muuten niin nenuset pitkallaan keittiossa nuuskuttelemassa ihania tuoksuja :)...ja tuoksuihan se :love:!

Ma oon mutten niiiiiiin ylpee itestani etta :)!*ihan tohkeissaan*
 
Vieläkin vaikee uskoo, ihminen on olemassa ,nyt yhtäkkiä ei enää ole.Vain tyhjä ruumis,ilman sielua,joka sekin rapistuu & mätänee pian. :confused:
 
Hyvä ruoka, parempi mieli.
Ja mieli on aina hyvä kun saa syödä äitien tekemää ruokaa.

Ilmankos minun mieleni on melkein aina maassa kun olen jatkuvasti omien kokkailujeni varassa.
Hei, toi oli kuule niin ufojuttu koko homma - oikeesti taisin tehda koko tempun jossain kaikkivoipaisuuskuvitelmissani koskapa onnistuinkin noin hyvin :D....mutta siis toihan tulee tosi napparasti :). Ei mikaan mahdoton homma ollenkaan!

Ja aivan varmasti teen uudestaankin kerran naille ipanoille kelpas nuin hyvin, tuolle yhdelle tuulastajallekin :D

Elaka pista sita mieltas maahan vaan hyvat jammailumusat keittioon soimaan ja notkat lanteet samalla kun teet ruokaa :) - ei siita voi silloin tulla muuta kuin hyvaa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä