Oi hyvanen aika...osanottoni teille kummallekin.Joo,kuultiin iltapäivällä,että miehen isä on menehtynyt äkillisesti aamupäivällä vaikee uskoo ettei appiukoo enää ole. Kiitos
Otan osaa.Joo,kuultiin iltapäivällä,että miehen isä on menehtynyt äkillisesti aamupäivällä vaikee uskoo ettei appiukoo enää ole. Kiitos
voih *lämmin halaus* voimia surun keskelläJoo,kuultiin iltapäivällä,että miehen isä on menehtynyt äkillisesti aamupäivällä vaikee uskoo ettei appiukoo enää ole. Kiitos
Kuri ja järjestys on talossa ja on ihan kiva kämppä tääAwwww...tuituisaisai @Äkäinen Hra Majuri ...oikein paljon onnea uuteen kotiin *halaaruttaa ja pomppii ja viskoo lentopusuja jajajaja*
Joko on naapurin mummot laitettu ihan sekaisin ?
mäkin voisin sun kanssa tulla sinne nurkkaan..taas on ollut niin levottomat ajatukset liikkeellä että nurkkarangaistus tekis varmaan ihan hyvää molemmilleTaalla ma oon ollu ..naissa leveyspiireissa kouhottamassa sujuvasti. Kiirusta arkea ja horhoilya....juu, tiian, huonot tekosyyt
Onko se nurkkapaikkaa justnytheti vai? Ruoskaa? Justnythetivai....eikako siis
Joo,kuultiin iltapäivällä,että miehen isä on menehtynyt äkillisesti aamupäivällä vaikee uskoo ettei appiukoo enää ole. Kiitos
No miten ne noi sun levottomat ajatukset ei kylla tuu niin ollenkaan yllaripyllarina ...mäkin voisin sun kanssa tulla sinne nurkkaan..taas on ollut niin levottomat ajatukset liikkeellä että nurkkarangaistus tekis varmaan ihan hyvää molemmille
Suolaa, leipää ja onnea uuteen kämppään.Kuri ja järjestys on talossa ja on ihan kiva kämppä tää
Hyvä, että myönnätmäkin voisin sun kanssa tulla sinne komeroon..taas on ollut niin levottomat ajatukset liikkeellä että komerorangaistus tekis varmaan ihan hyvää molemmille
...eli voi sillain kivasti jo fiilistella ja hivuttautua kohti loppuviikkoaOnneksi huomenna jo keskiviikko
rehellisesti sanottuna ei mitään hajua mutta mua on kyllä kiusattukin välillä...joten oikeestihan mä olen siis tosi kiltti ja viaton!!!! *ryntää nurkasta pois ja käkättää ilkeetä naurua männessään* ooppas siellä nurkassa ihan yksinäs vaan senkin kikkarapää !!!No miten ne noi sun levottomat ajatukset ei kylla tuu niin ollenkaan yllaripyllarina ...
...mutta ma oon ollu ihan kiltisti*rapsytirapsyti*..tai siis toki tuhmasti kun en oo tanne joutanu ilmottelemaan mutta siis muutoin tosi kiltisti
..jaihan tanne taa huikea viihdytyskolmikko sentas ..katos, Me..Myself..and Irehellisesti sanottuna ei mitään hajua mutta mua on kyllä kiusattukin välillä...joten oikeestihan mä olen siis tosi kiltti ja viaton!!!! *ryntää nurkasta pois ja käkättää ilkeetä naurua männessään* ooppas siellä nurkassa ihan yksinäs vaan senkin kikkarapää !!!
joo mä hengailen sillä välin siinä ympärillä sopivasti tanssahellen koko ajan saman biisin tahtiin kun ei se päästä mihkään taas lähe puish *liikkuu kisun ympärillä peppu kevyesti keikkuen musiikin tahtiin*..jaihan tanne taa huikea viihdytyskolmikko sentas ..katos, Me..Myself..and I
..ja ne salmiakkikarkit . Runsaasti. Iso laja. Keko. Kasa. Ettei lopu kesken.Meikäläistä ei o hirveesti komenneltu nurkkaan sen jälkeen kun kerroin Kyöpelittärelle, että olen varautunut.
Nurkassa on vino pino TexWillereitä, siitä ylettyy jääkaappiin ja siinä on lisävarusteena suppilo ja puutarhaletku vessaan.
Joten milloin tulee nurkkarankkua niin pärjään muutaman päivän.
..luuletko sa etta joku nurkkapaikkanen evaa multa jotekin liikkumisen ja tanssimisen riemunjoo mä hengailen sillä välin siinä ympärillä sopivasti tanssahellen koko ajan saman biisin tahtiin kun ei se päästä mihkään taas lähe puish *liikkuu kisun ympärillä peppu kevyesti keikkuen musiikin tahtiin*
Tietty jos on ottanut kunnon overitsalminakki on muuten aika pahaa
Millä sä oot makuaistis tuhonnu, salmiakki on hyvääsalminakki on muuten aika pahaa
vuosisadan (varovaisin) alapeukku salmiakki on niin hyvää ettei sanotuksi saa...draculat varsinki!!!!!salminakki on muuten aika pahaa
Onpa yllättävää, kaikkihan sun mielestä on pahaa.salminakki on muuten aika pahaa