The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Taalla ma oon ollu :)..naissa leveyspiireissa kouhottamassa sujuvasti. Kiirusta arkea ja horhoilya....juu, tiian, huonot tekosyyt:notworthy:

Onko se nurkkapaikkaa justnytheti vai? Ruoskaa? Justnythetivai:geek:....eikako siis:barefoot::oops:
mäkin voisin sun kanssa tulla sinne nurkkaan..taas on ollut niin levottomat ajatukset liikkeellä että nurkkarangaistus tekis varmaan ihan hyvää molemmille:barefoot::oops:
 
mäkin voisin sun kanssa tulla sinne nurkkaan..taas on ollut niin levottomat ajatukset liikkeellä että nurkkarangaistus tekis varmaan ihan hyvää molemmille:barefoot::oops:
No miten ne noi sun levottomat ajatukset ei kylla tuu niin ollenkaan yllaripyllarina :D...

...mutta ma oon ollu ihan kiltisti*rapsytirapsyti*:barefoot:..tai siis toki tuhmasti kun en oo tanne joutanu ilmottelemaan mutta siis muutoin tosi kiltisti:love:
 
No miten ne noi sun levottomat ajatukset ei kylla tuu niin ollenkaan yllaripyllarina :D...

...mutta ma oon ollu ihan kiltisti*rapsytirapsyti*:barefoot:..tai siis toki tuhmasti kun en oo tanne joutanu ilmottelemaan mutta siis muutoin tosi kiltisti:love:
rehellisesti sanottuna ei mitään hajua mutta mua on kyllä kiusattukin välillä...joten oikeestihan mä olen siis tosi kiltti ja viaton!!!! :barefoot::barefoot::barefoot:*ryntää nurkasta pois ja käkättää ilkeetä naurua männessään* ooppas siellä nurkassa ihan yksinäs vaan senkin kikkarapää !!!:barefoot::barefoot::barefoot:
 
Meikäläistä ei o hirveesti komenneltu nurkkaan sen jälkeen kun kerroin Kyöpelittärelle, että olen varautunut.
Nurkassa on vino pino TexWillereitä, siitä ylettyy jääkaappiin ja siinä on lisävarusteena suppilo ja puutarhaletku vessaan.
Joten milloin tulee nurkkarankkua niin pärjään muutaman päivän.
 
Meikäläistä ei o hirveesti komenneltu nurkkaan sen jälkeen kun kerroin Kyöpelittärelle, että olen varautunut.
Nurkassa on vino pino TexWillereitä, siitä ylettyy jääkaappiin ja siinä on lisävarusteena suppilo ja puutarhaletku vessaan.
Joten milloin tulee nurkkarankkua niin pärjään muutaman päivän.
..ja ne salmiakkikarkit (y). Runsaasti. Iso laja. Keko. Kasa. Ettei lopu kesken.

...ja voi vaikka viskoa muutaman sinne toiseen nurkkapaikkaankin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
joo mä hengailen sillä välin siinä ympärillä sopivasti tanssahellen koko ajan saman biisin tahtiin kun ei se päästä mihkään taas lähe puish:love: *liikkuu kisun ympärillä peppu kevyesti keikkuen musiikin tahtiin*
..luuletko sa etta joku nurkkapaikkanen evaa multa jotekin liikkumisen ja tanssimisen riemun:cautious:

Sa oot niin.....vaarasssaaaa!!!:D*livahtaa salamana nurkasta ja....antaa lanteittensa puhua ihan omaa musiikin kieltaan :love:*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä