nii no tapikshan sitä kuulema kutsutaankin huhujen mukaanno pienihän se kieltämättä on mutta on sillä siltä ittesä saattanu suuriin vaikeuksiin
nii no tapikshan sitä kuulema kutsutaankin huhujen mukaanno pienihän se kieltämättä on mutta on sillä siltä ittesä saattanu suuriin vaikeuksiin
no niimpänii no napiksihan sitä kuulema kutsutaankin huhujen mukaan
Kuumaan suihkuun ja sen jälkeen pekonia poskeen
Mä pääsin tänään saunaan lämmittelemään. Aattelin tehä iltapalaks nyhtökaurasalaattia, ku sattusin löytämään nyhtistä eilen kapasta.Kuumaan suihkuun ja sen jälkeen jotain kevyttä purtavaa
mun täytys kanssa ostaa tuota nyhtökauraa kun aika moni on sitä kehunutMä pääsin tänään saunaan lämmittelemään. Aattelin tehä iltapalaks nyhtökaurasalaattia, ku sattusin löytämään nyhtistä eilen kapasta.
Mitä sää laitat siihen salattiin ?Mä pääsin tänään saunaan lämmittelemään. Aattelin tehä iltapalaks nyhtökaurasalaattia, ku sattusin löytämään nyhtistä eilen kapasta.
Aattelin vaan perus jääsalaatti, paprikamixiä ja kirsikkatomaatteja, sit paistan ja maustan nyhtistä ja kesäkurpitsasiivuja pannulla. Eli ei mitään hirveen ihmeellistä.Mitä sää laitat siihen salattiin ?
Voisin tyyliin tulla syömään.Mä teen iltapalapizzaa,tulee vaan liian terveellistä,ku pohjassakin on vähän kukkakaalia ja päällä on härkkis- chili sin carnea ja sipulia& paprikaa ja vegejuustoa
Nam,kuulostaa hyvältäAattelin vaan perus jääsalaatti, paprikamixiä ja kirsikkatomaatteja, sit paistan ja maustan nyhtistä ja kesäkurpitsasiivuja pannulla. Eli ei mitään hirveen ihmeellistä.
Onnea uuteen kotiin. Paheksun kyllä ettei vastapestyt verhot roiku silitettyinä ikkunoissa ja on vielä laatikoitakin purkamatta.Mä en oo tänää saanu juur mitää aikasekses
Purin kaks pahvilaatikollista keittiökamaa ja tein jauhelihakastikkeen, sek keitin spagethia. Ai nii laitoin sentään yhteen ikkunaan verhot, muuten olen vain makoillu sängyssä ja torkahdellu
yhtyy paheksujan mielipiteeseen ja paheksuu *paheksuu*Onnea uuteen kotiin. Paheksun kyllä ettei vastapestyt verhot roiku silitettyinä ikkunoissa ja on vielä laatikoitakin purkamatta.
Paheksun. Väsyttää ettei jaksa väsätä enää mitään syötävää itselle.hiilloksella paistettu makkara viipaloituna parin karjalanpiirakan päälle ja juustoa välissä.
Paheksun sun kopiointia. Ei se maailma kuule sillai pyöri että voi kopsata kaverin paheksumisetyhtyy paheksujan mielipiteeseen ja paheksuu *paheksuu*