Boobabe
Talvella mulla on pitkähihainen yöpaita ja yöhousut. Sellaista se on tässä talossa.
Mä en voi nukkuu jos on noin kylmä, nukun parhaiten n 25 asteen lämmössä
Talvella mulla on pitkähihainen yöpaita ja yöhousut. Sellaista se on tässä talossa.
Mä en voi nukkuu jos on noin kylmä, nukun parhaiten n 25 asteen lämmössä
Tästä päivästä ei tuu varmaan päivää ikinä. Ees pannullinen kahvia ei saanu mua hereille.Päivää
Kokeile suihkuuTästä päivästä ei tuu varmaan päivää ikinä. Ees pannullinen kahvia ei saanu mua hereille.
En jaksa. Ku sit on kauhee homma kuivata hiuksia ja pitäis lähtee kohta papan 88-vuotissynttäreille. Tai no ei sillä pirskeitä oo mut onnittelee kuitenki.Kokeile suihkuu
OKEn jaksa. Ku sit on kauhee homma kuivata hiuksia ja pitäis lähtee kohta papan 88-vuotissynttäreille. Tai no ei sillä pirskeitä oo mut onnittelee kuitenki.
Kaikkee ne kaupoissa myy
Juuh. Joillakin naisilla on mulkku kotona. Ei siinä toista tarvita.Kaikkee ne kaupoissa myy
Mee päiväunille sieltä nuokkumasta ^^
Täällä on kohta valmista.Huomenta päivää murut
Lounasta keittelen jo,klo 12 viimmeistään pääsee syömään.
Majurille onnee uuteen kotiin.
Mitäs herkkua teillä.syödään ?Täällä on kohta valmista.
NamsMitäs herkkua teillä.syödään ?
Mie teen miehelle makkarakastiketta ja keitän perunoita. Itelleni tein härkkis-chili sin carnea ja keitän riisiä.
Jotkut naiset on itte niin mulkkuja ettei tartte erikseen kotiin haaliaJuuh. Joillakin naisilla on mulkku kotona. Ei siinä toista tarvita.
Mee kylään sinneNaapuri bilettää. Hyvä ettei saa sanoista selvää.